Reflextejp till hjälm

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Apostlahäst modell gammal
Hej, var i Stockholm kan man köpa reflextejp som fungerar att klistra på en glasfiberhjälm? Jag tänkte att det är dags att synas lite bättre.

OBS, jag vill inte höra att det står i din teoribok att man inte får klistra på saker på hjälmar... :tummenupp

Jag har en klister lapp med bromsljus som tänds via trådlös överföring från baklampan, det kanske vore något?

Mvh Stephenj

lee skrev:
2234030 Hej, var i Stockholm kan man köpa reflextejp som fungerar att klistra på en glasfiberhjälm? Jag tänkte att det är dags att synas lite bättre.

OBS, jag vill inte höra att det står i din teoribok att man inte får klistra på saker på hjälmar... :tummenupp
När jag skulle cykla vättern förra året så var jag tvungen att ha reflexer i hjulen. Men jag kände inte för att ha nån plastskrot som störde aerodynamiken, så jag handlade reflextejp på Biltema, och klistrade på fälgen. Funkade utmärkt och blev godkänt vid deras kontroll! :tummenupp Kostade dessutom rätt lite har jag för mig! :tummenupp

stephenj skrev:
2234039 Jag har en klister lapp med bromsljus som tänds via trådlös överföring från baklampan, det kanske vore något?

Mvh Stephenj
Läckert, var kan man hitta detta?

Tack på förhand!
//simps

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back