Reflektioner på ålderns öst

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Ja då e man snart ett år äldre och tankarna har börjat komma.
Hår har börjat växa på dem mesta underliga ställen:va man vet att man e gammal när håret på huvudet är kortare än det som växer i öronen.
"Vissa" saker har börja krympa:( och jag känner att min hoj körning inte kan kompensera upp för mina brister på andra områden.:död

Så därför har jag bestämt mig för att detta kommer bli min sista säsong och att hojen kommer bytas ut mot rullator alternativt en permobil så att man har något roligt med motor i alla fall:yoparty

Jag kommer stanna kvar som moderator året ut, kommer nog dyka upp som backmarker för långsamma gruppen till nästa år i.o.m att en permobil inte utvecklar så mycket effekt och att det blir ett mer lagom tempo för denna gamla man:tummenupp

Men vi kommer alltid ses i cuber rymden, tangentbordsriddare som man är:sissy

Jag respekterar ditt beslut Krille. Har varit trevligt att köra hoj med dig och skrik bara till om du behöver hjäpl med att trimma permobilen eller rullatorn.

Du får bjuda på ett glas sherry när jag kommer ut.

Förrästen, glöm inte att logga ut från sh när du inte har koll på datorn...

De var ju skönt att du insåg det själv, som alla vi andra försökt förklara förklara på något fint sätt länge:tungan

Hahahahahahah, Krille e rastlös:D

Tackar alla för uppvaktningen i går :)

Presenten kommer att bokas så fort gipset åker av:yoparty

Sen att jag lät er tro att jag blev överraskad var väl en fin gest från min sida:tungan

...Sen att jag lät er tro att jag blev överraskad var väl en fin gest från min sida:tungan

Yeaa right...!

Hoppas du fick en fin kväll iaf. Vi var dessvärre borta hos grannarna, men där kommer väl fler tillfällen. Se nu till o bli bra i handen.
:krama

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back