VBK
Mas.
Ja då e man snart ett år äldre och tankarna har börjat komma.
Hår har börjat växa på dem mesta underliga ställen
man vet att man e gammal när håret på huvudet är kortare än det som växer i öronen.
"Vissa" saker har börja krympa
och jag känner att min hoj körning inte kan kompensera upp för mina brister på andra områden.
Så därför har jag bestämt mig för att detta kommer bli min sista säsong och att hojen kommer bytas ut mot rullator alternativt en permobil så att man har något roligt med motor i alla fall
Jag kommer stanna kvar som moderator året ut, kommer nog dyka upp som backmarker för långsamma gruppen till nästa år i.o.m att en permobil inte utvecklar så mycket effekt och att det blir ett mer lagom tempo för denna gamla man
Men vi kommer alltid ses i cuber rymden, tangentbordsriddare som man är
Hår har börjat växa på dem mesta underliga ställen
man vet att man e gammal när håret på huvudet är kortare än det som växer i öronen."Vissa" saker har börja krympa

Så därför har jag bestämt mig för att detta kommer bli min sista säsong och att hojen kommer bytas ut mot rullator alternativt en permobil så att man har något roligt med motor i alla fall

Jag kommer stanna kvar som moderator året ut, kommer nog dyka upp som backmarker för långsamma gruppen till nästa år i.o.m att en permobil inte utvecklar så mycket effekt och att det blir ett mer lagom tempo för denna gamla man
Men vi kommer alltid ses i cuber rymden, tangentbordsriddare som man är