Reem Racing?? Vart är han?

ZerQ

hmm jaha
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
Yamaha XJ900
Hej

Jag har sökt Roger på Reem Racing i Bergvik (söderhamn) eftersom jag har en MC inlämnad där men det har visat sig att nummret har upphört utan hänvisning, en sökning på bolagsregistret visar att hans företag är nerlagt.

Är det någon som vet eller har kontakt med honom? :confused:

Börjar bli lite orolig, inte för att min cykel är så hiskligt dyr men om han har blåst mig då blir det inte roligt för honom själv... :mad: :gnissla

/ZerQ

Går det inte att åka förbi och kolla, han kanske är där eller i alla fall har en skylt på dörren som talar om hur man når honom? Hoppas det löser sig...

Vet en cykelhandlare (trampcykel alltså) som lade ner sin verksamhet under "mystiska förhållanden" och de som hade sina cyklar inne på rep. fick inte tillbaka dem, han nekade till att ha haft dem där och ingen kunde bevisa motsatsen med inlämningskvitton eller liknande.

När jag var där o bänkade min hoj så bodde han mittemot
verkstaden.
Jag hade inte några problem, men har hört att han är en
struljocke av rang.
Polarn fick nästan bruka våld för att få tillbaka sin hoj.
Så åk dit och jaga rätt på honom.

Jo jag bor uppe i hudiksvall så en bit att åka men det låter som att man skall besöka honom för lite allvarligt snack...

Och vad jag hör av er så känns det inte bättre :näsblod

Ta personlig kontakt med honom så löser sig allt.

KentW

Fick precis tag på hans son tydligen. Frågade då honom om telefonnummret till sin farsa men det menade han att han inte kunde...:va

Det blir en resa ner idag ändå, tänkte jag skulle slippa det men det verkar som att det är enda sättet.

Roger *Reem Racing* har haft det lite struligt, Men ordnat upp sina affärer igen, Jag hoppas allt löst sig för hans kunder, Han var lite svår att få tag i en period, Talar med honom ganska så ofta, Nu är allt frid & fröjd igen.

men har hört att han är en
struljocke av rang.

Om du bara visste... Ingen egentlig skugga över Roger, ruskigt duktig kille, inget snack om den saken. men har man bråttom bör man inte lämna grejorna till honom om man säger så...

Nu ska jag inte sitta här och spy galla över honom alla får skapa sin egen uppfattning det brukar bli bäst så... men jag anlitar inte honom mer.

Reem racing

Jag är roger på reem racing
Det stämmer att jag inte har varit lätt att få tag på och ja är lessen för det.
Jag har drivit reem racing i sex år uppe i bergvik och har haft otroligt många nöjda kunder genom åren, tyvärr så kan man inte göra alla till lags......
Nu lägger jag firman vilande ett tag pga olika orsaker, verkstaden finns kvar och kommer i fram tiden att samarbeta med Cykelkällan i söderhamn dom kommer att ta emot jobb och vidarebefodra dem till mig.
Jag kommer att arbeta med en stängd verkstad så att ja slipper arbeta på kvällar och helger och få någonting gjort på dagtid...
Tyvärr så går det inte att driva en firma själv med kund kontakt och arbete att göra samtidigt.

Mvh Roger Reem Racing

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back