hmm
nu sitter man här med DV-kamera och lite åkning jag provspelat in.. har lyckats fått till lite snuttar i pinnacle (ca 6 min) och ska nu "make a movie" försöker göra det till en .avi fil vilket inte verkar fungera står att den skall bli 270 Mb stor
och jag har valt 320x240 pixlar och xvid-decoder för musiken har jag valt mp3-decoder..
Jag får det att fungera när jag gör en mpeg (ca 60 Mb blev den) men hur jag än försöker
så får jag inte till en .avi ??
Nån snäll guru på detta program som kan hjälpa mig med detta problem ??
nu sitter man här med DV-kamera och lite åkning jag provspelat in.. har lyckats fått till lite snuttar i pinnacle (ca 6 min) och ska nu "make a movie" försöker göra det till en .avi fil vilket inte verkar fungera står att den skall bli 270 Mb stor
och jag har valt 320x240 pixlar och xvid-decoder för musiken har jag valt mp3-decoder..Jag får det att fungera när jag gör en mpeg (ca 60 Mb blev den) men hur jag än försöker
så får jag inte till en .avi ??Nån snäll guru på detta program som kan hjälpa mig med detta problem ??