Redigera Wikipedia?

Status
Ej öppen för fler svar.
Ja, back to topic. Sitter nu och uppdaterar wikipedia hela tiden för att läsa "fakta" om Miss Li. Kör hårt Markus, try it. :)

Tja, om du tror att dagens vänsterpartister vill ha en gammal diktatur från förr i tiden så kan jag inget annat än att skratta. Ungefär som att jämföra det som att moderaterna vill ha det som nasismen ochd et har vi ju inte, eller hur:va

Mycket märkligt att du i denna tråden inte tycker att sossar är så farliga, om man jämför med resterande trådar.

Men men, har varit intressant att läsa dina argument, verkligen genomtänkta:klappar så nu lägger jag ingen mer tid på dessa trådar, då jag hellre lägger energin på vettigare saker

Du kan lägga din energi på fan du vill, och det kan du inte tacka vänsterpartiet för. Jag vet inte vem du kan tacka din okunskap för däremot, det är fortsatt ett mysterium.

Fram till för bara några år sedan kallade sig V för kommunister och deras partiledare ännu längre än så, och det från ett parti som har haft koppling ttill och samarbete med nära nog samtliga kommunistiska diktaturer och terrorgrupper. Det viftar dagens ungdom bort som ingenting, usch för dagens ungdom. :mad:

Det är inte mina åsikter du argumenterar emot, det är historiskt vedertagna och väldokumenterade faktum. Lycka till i livet! :lol

Du kan lägga din energi på fan du vill, och det kan du inte tacka vänsterpartiet för. Jag vet inte vem du kan tacka din okunskap för däremot, det är fortsatt ett mysterium.

Fram till för bara några år sedan kallade sig V för kommunister och deras partiledare ännu längre än så, och det från ett parti som har haft koppling ttill och samarbete med nära nog samtliga kommunistiska diktaturer och terrorgrupper. Det viftar dagens ungdom bort som ingenting, usch för dagens ungdom. :mad:

Det är inte mina åsikter du argumenterar emot, det är historiskt vedertagna och väldokumenterade faktum. Lycka till i livet! :lol

Du jämför Vänsterpartiet med massdöd och arbetsläger. Skickar en passning tillbaka, lycka till i livet.

Eh, Markus. Skärp dig. Du skriver bara i OT och alltid om kontroversiella saker, eller uppror eller samhällsproblem. Kanske bättre du går över till Flashback istället.

OT på SH ska liksom inte vara ett ställe att få ut sitt hat för... ja allt möjligt.

Tråd stängd.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...