Redigera racingfilmer

Jag vill se R-1000 filmen så här

• Antal röstningar
    0

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag får nya tips och ideer varje dag, funderar på att mixa korta sekvenser ifrån depå med korta klipp ifrån banan i olika vinklar ifrån olika kurvor samt onboard cam.

Blanda blir bäst tror jag. Det är ju inte Eurosport utan det är ju mest för dom som var där o vi som inte hann dit. Klart man vill ha med lite depåliv också. Att blanda blir bra, bara banåka blir tröttsamt i längden tror jag.

Sluta spamma nu o klipp istället! :tummenupp

CorbenDallas skrev:
Blanda blir bäst tror jag. Det är ju inte Eurosport utan det är ju mest för dom som var där o vi som inte hann dit. Klart man vill ha med lite depåliv också. Att blanda blir bra, bara banåka blir tröttsamt i längden tror jag.

Sluta spamma nu o klipp istället! :tummenupp
Tror åxå att 20 minuters banfilm känns tröttsamt att titta på, kan tänka mig klipp på 1-2 minuter typ depå, bana, depå, bana osv med en liten överraskning på slutet, filmernas Kinder ägg ;)

Och jag klipper filmen hemma inte på jobbet, dessutom väntar jag på Zälflygs CD MED film och inte bara stillbilder (dom va jättefina, speciellt på dom nakna blondinerna) ;)

Först ett längre inslag med depåsnack, sedan rejset med längre inslag därifrån, men med korta inslag ifrån depån om den/dom personer i rejset som verkar intressanta, om det nu finns sådant material att klippa in förstås. Osså lite eftersnack efter rejset kanske. Allt beroende på vilket material som finns att klippa.

Det vore ett kul upplägg IMO.

GSXR1100R skrev:
Tror åxå att 20 minuters banfilm känns tröttsamt att titta på, kan tänka mig klipp på 1-2 minuter typ depå, bana, depå, bana osv med en liten överraskning på slutet, filmernas Kinder ägg ;)

Och jag klipper filmen hemma inte på jobbet, dessutom väntar jag på Zälflygs CD MED film och inte bara stillbilder (dom va jättefina, speciellt på dom nakna blondinerna) ;)

Ja, jag tyckte du var värd lite bonusmaterial när du sliter där vid klippbordet ;)

MEEEEN....väntar du på film från mig? Jag har väl ingen film??? Jag trodde du hade bandet som satt i min kamera. Hmmm...jag får väl kolla då...

ZoulFly skrev:
Ja, jag tyckte du var värd lite bonusmaterial när du sliter där vid klippbordet ;)

MEEEEN....väntar du på film från mig? Jag har väl ingen film??? Jag trodde du hade bandet som satt i min kamera. Hmmm...jag får väl kolla då...
Jag har bandet ifrån din kamera, mitt band altså, men du filmade väl lite åxå på ditt band :hej

GSXR1100R skrev:
Jag har bandet ifrån din kamera, mitt band altså, men du filmade väl lite åxå på ditt band :hej
Allt råmaterial är klart nu, klipper i helgen :tummenupp

något som är viktigt med all motorsport är att man ska se att det går undan. går det inte tillräckligt fort är det inte intressant.. fast det är ju inga problem me ninjan...... :bow

CorbenDallas skrev:
Härligt!
Väntar med spänning!

Klipp klipp... hohoho MW är helt galen :D grön & skön med stora....

Förhoppningar om att bli snabb som Cralle på bana :tummenupp

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...