Redans resa till Isle of man!

Haha, jag spotade er utanför Bike i Trollhättan!
Ny och fin regnjacka hade du också...
Men ni såg inte så slitna ut, ett gott gäng! Avis så det smäller...
Ha de gôtt!

/Mattias, snubben med 1200GS Adv utanför Bike
 
Hejsan alla glada ; )
Då var man hemma igen efter sin härliga tur.
Kom hem kl 02:00 i natt och hade besiktnings tid kl 8:40 i morse
för bilen : )

Ska samla ihop alla syn intryck och bilder som kamraterna tagit
och göra en sammanställning här.
Resan har iaf varit Solig och varm hela tiden på Isle of man.
Kram på er alla!

Haha, jag spotade er utanför Bike i Trollhättan! Ny och fin regnjacka hade du också...
Men ni såg inte så slitna ut, ett gott gäng! Avis så det smäller...
Ha de gôtt! /Mattias, snubben med 1200GS Adv utanför Bike

Där ser man : )
Jo vi hade ju fått lite rabatt på kläderna och fått i oss varm kaffe.
Det gör gött för själen det ; )
 
Last edited:

Ska samla ihop alla syn intryck och bilder som kamraterna tagit
och göra en sammanställning här.
Resan har iaf varit Solig och varm hela tiden på Isle of man.


Bilder o repotage... De ser ja fram emot... :yoparty

Skönt att du haft bra väder.. fick för mig att de skulle vara dåligt där hela veckan... :tungan Allra helst med tanke på vädret som var när jag mötte er på avresedagen..:huvet
 
Hallå manen kul att resan gick bra, Fick du prova någon sträcka.
Blir det någon norrlands trip eller.

Ha det
Tomas

Körde hela banan kl 04:30 på morgonen så det har jag gjort.
Var skojj resa helt enkelt : )
Ang Norrlandsresa så vet jag ej då jag börjar på ett nytt jobb nu på måndag
och har ingen mer semester inbokad. Får se vad som händer.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top