Red light district

Är det någon som har sett rollers bakhjulsskola och finns dom filmerna nånstans? Dom är inte lika moraliskt tvivelaktiga som filmen i den här tråden och inte så mkt bränsle till tråden kanske men dom är ganska roliga:tummenupp
Dock rätt så gamla, från 05 typ skulle jag gissa. Men det är lite nostalgi och nästan allmänbildning för som som inte har sett dom:yoparty

Forum som dyrkar jesus och hjälporgansisationer kan gå och lägga sig! Glorian hänger över sporthoj, här är vi duktiga och ordentliga medborgare!

Ja, vet inte rikigt vad jag ska skriva, men det grymt kört av dom i alla fall, detta med cykelbanor och barnvagnar kanske är mindre bra. Men om man tänker såhär att det vi har sett är från en kameras synvinkel och när man sitter på hojen och kör så ser man bra mycket mer och kan bedömma avstånd mer så jag tror inte det är så farligt som det ser ut på filmen.

Är det någon som har sett rollers bakhjulsskola och finns dom filmerna nånstans? Dom är inte lika moraliskt tvivelaktiga som filmen i den här tråden och inte så mkt bränsle till tråden kanske men dom är ganska roliga:tummenupp
Dock rätt så gamla, från 05 typ skulle jag gissa. Men det är lite nostalgi och nästan allmänbildning för som som inte har sett dom:yoparty

Dom finns, fick ned filmerna från en server som länkades här på sporthoj för något år sedan, riktigt grymma! Hittar inte nu...

Nyheter
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm