Red light district

Kryssa mellan barnvagnar vid rödljus finner jag inte särskilt fräckt. Kanske beror det på att jag har två små syskonbarn numera.
Att kunna behärska hojen kan man visa utan att riskera deras liv.
Kalla mig moralkärring if u like, då står jag för det.

Någon som orkar räkna hur mkt det hade "kostat" att ha en polis med filmkamera efter sig?:-)
Gärna också hur många år Norskt fängelse man hade fått om detta utspelat sigi Oslo?:-)

Kryssa mellan barnvagnar vid rödljus finner jag inte särskilt fräckt. Kanske beror det på att jag har två små syskonbarn numera.

Jag tror det är ett officiellt världsrekord i antal barnvagnar i en hojfilm :tummenupp

Struntar fullkomlig om de "bumpar" in i bil eller blir påbumrade själva när de sicksackar sådär, men att köra som en kryssmissil mellan gående med barnvagnar och cyklar så får man gärna kasta ut spikmatta framför dem.

Reagerade faktiskt just på barnvagnarna med

Jag kan inte riktigt se poängen att köra 30 över alla rödljus man ser.... Stan är föröver de sämsta stället man kan åka på. Varför man gör sig mödan värt att åka dit är för mig svårt att förstå.

Men de bitarna när de åker på slangen var :tummenupp.

fan jag blev lite besviken för jag trodde det var något smaskigt från red light amsterdam,
kanske lite däck spinn framför dom brudarna som dansar i fönster och annat sevärt

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025