sirSmokealot
Vet inte vad jag ska välja!!!
:corn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SV Per skrev:Du menar på fullt allvar att du tyckte det såg ut som om dom körde i 100 km/h förbi barnvagnen? Jag skulle snarare gissa på 25 km/h...
Dock vill jag fortfarande inte förvara själva situationen, men vi kan väl hålla oss någorlunda till sanningen iallafall.
Hej, jag är deprimerad och sugen på att köra hoj. Därför är jag allmänt bitter och tjurskallig. Vad ska jag göra åt det doktorn?RAVESMURF skrev:Alltså, ok att vi uttrycker åsikter om div. saker, men det där var det lägsta jag någonsin har läst av en moderator , troligen sen jag föddes....
Alltså, Johnny, jag vet hur du körde när du åkte med oss, jag vet vilken utrustning du hade, och jag vet mer än du tror om mycket, när du öppnar munnen och flödar ut i åsikter nästa gång kanske du ska se till att du själv kan stå med rak rygg????
Eller du kanske har förändrats väldigt mycket på senaste tiden???
Dessutom hoppas jag du inte behandlar alla kvinnor på det där sättet, för då blir du inte gammal i gården.
Du vill inte att man ska diskutera "vissa filmer" i ditt forum, men du säljer filmen genom ditt forum ändå? Kom igen killen!!! Borde inte du vara väldigt lugn o fin med åsikter???
Nu vet jag varför jag trivs bättre på pmc-forumet...
Jag tycker du ska be nitro om ursäkt! klaga på filmer, klaga på frisyr-typer eller vad du vill, men det där är som att ge någon en örfil?
Att överdriva = mer uppmärksamhet. Seså.SV Per skrev:Du menar på fullt allvar att du tyckte det såg ut som om dom körde i 100 km/h förbi barnvagnen? Jag skulle snarare gissa på 25 km/h...
Dock vill jag fortfarande inte förvara själva situationen, men vi kan väl hålla oss någorlunda till sanningen iallafall.
Swedie skrev:Sen kan min tjej Alicia eller Robban W(som är medlem här) svara på om jag behandlar henne med respekt och beundran.
haha, kan nog säga att pistagenötter är det enda jag faktiskt känner lite sug för då och då = du får inte ta för många hehe. Fast iofs inte nu, de kostar 130kr/kg. Uscha. Dubbelt så dyrt som godis. Så ska nog dra ner på dom lite.Robban W skrev:Jo jag minns en kväll på Gotland när du bjöd på pistagenötter. Det var en förtrollad afton även fast du till slut började ge mig pikar för att jag åt förmycket men det var hela tiden med glimten i ögat.
Swedie skrev:haha, kan nog säga att pistagenötter är det enda jag faktiskt känner lite sug för då och då = du får inte ta för många hehe. Fast iofs inte nu, de kostar 130kr/kg. Uscha. Dubbelt så dyrt som godis. Så ska nog dra ner på dom lite.
En nöt? :hurra där har vi förklaringenMattias skrev:Man blir vad man äter.
Hade du uppförsbacke till dagis?Swedie skrev:Jag tycker inte som dig, därför är du helt j-vla dum i huvet. Du måste ha blivit tappad precis när din hagga till morsa tryckte ut dig i ångest.
Åkte buss! De andra retade mig för att jag hade glasögonNitrogen skrev:Hade du uppförsbacke till dagis?
Även om jag hade haft lunar så vore du den sista att avslöja mitt nickname till. Jag orkar inte med en massa beundrarpost.twinner skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
Du är en häftig tjejVad heter du på Lunar?
FOUR EYES!!!Swedie skrev:Åkte buss! De andra retade mig för att jag hade glasögon![]()
Även om så var fallet så besitter jag en intelligens som sträcker sig bra många IQ-spridningar över din.tassen skrev:...använd dom mera.....
Verkar som om siliconet läkt ut i hjärnan på dig...
.........och ett
...det är realism....
Zlide skrev:
Nitrogen? Inte vara ledsen!? Vi gillar ju dig för dina bitska kommentarer!![]()
Då är det alltså bara jag som ser en väsentlig skillnad mellan att uttrycka en relevant åsikt och att gnälla?UltraMarine skrev:Tror inte det - De som vågar säga nåt "obekvämt" i denna plats av gapiga,stöddiga småkids, kan inte vara "hjärndöda" i.m.o.
Det visar att du bara är en del av "problemet"...
Och med det vill du ha sagt... ?!Whoopass skrev:MÅSTE MAN, (nä undra vem som skrev de här)![]()
![]()
![]()
citat Nitogen = Jag är en rödhårig, småfet skogshuggare i mina bästa år. Jag gillar wrestling, våldsfilm och handsvett. I min trimmade 240 plöjer jag pensionärer och joggare. Min musiksmak sträcker sig från Kent-Olofs till Olof-Kents. Mitt ego stäcker sig över dig och tillbaka. Har inga syskon (som farsan berättat om) och inga kamrater. Kort stubin. Oförskämd, otrevlig, dryg och genomond. Jag har rosa tapeter i mitt rum och en bild av din mamma under kudden. Vill du gå på mysiga skogspromenader, så ta med en ficklampa och pepperspray för jag väntar på dig i buskarna.
bra där![]()
Nitrogen skrev:Även om så var fallet så besitter jag en intelligens som sträcker sig bra många IQ-spridningar över din.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |