Swedie skrev:Jag tycker inte som dig, därför är du helt j-vla dum i huvet. Du måste ha blivit tappad precis när din hagga till morsa tryckte ut dig i ångest.
Banna henne då!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:Jag tycker inte som dig, därför är du helt j-vla dum i huvet. Du måste ha blivit tappad precis när din hagga till morsa tryckte ut dig i ångest.
Swedie skrev:Öh, jag skojjade bara.. Varför hatar ni henne?
Oj. Tänk om ni skulle börja banna folk för att ni tycker dom är störda..McB skrev:Banna henne då!![]()
Comi skrev:Oj. Tänk om ni skulle börja banna folk för att ni tycker dom är störda..
Skulle kunna titulera er: "småsossar"
Detta var ta mig fan det roligaste spontana inlägg jag läst här på länge!Swedie skrev:Jag tycker inte som dig, därför är du helt j-vla dum i huvet. Du måste ha blivit tappad precis när din hagga till morsa tryckte ut dig i ångest.
RAVESMURF skrev:Massa text//
RAVESMURF skrev:Blablabla...Swedie elak...blabla...Nitrogen ledsen i ögat...osv.
Inte helt korrekt citerat...
RAVESMURF skrev:Äh, spänn av va? Helt övertygad om att både Swedie o Nitrogen använt en hel del ironi i sina inlägg. Inte så mycket att ta på allvar. Eller har jag fel??
Nitrogen? Inte vara ledsen!? Vi gillar ju dig för dina bitska kommentarer!![]()
MostWanted skrev:Varför låses inte denna tråd när Fürstenhoffs gör?
Swedie skrev:Nitrogen skrev:Kul film.
Och till alla crybabys som inte redan är hjärndöda (vilket iofs verkar omfatta större delen av er) kan jag rekomendera lobotomi, så slipper ni våndas över alla dessa buskörningar.
Jävla kärringar!!!
Jag tycker inte som dig, därför är du helt j-vla dum i huvet. Du måste ha blivit tappad precis när din hagga till morsa tryckte ut dig i ångest.
Det visar att du bara är en del av "problemet"...RAVESMURF skrev:Nu vet jag varför jag trivs bättre på pmc-forumet...
Comi skrev:Oj. Tänk om ni skulle börja banna folk för att ni tycker dom är störda..
UltraMarine skrev:Jeesus - vilken bredsida... den ska jag spara
Tror inte det - De som vågar säga nåt "obekvämt" i denna plats av gapiga,stöddiga småkids, kan inte vara "hjärndöda" i.m.o.
Det visar att du bara är en del av "problemet"...
Skillnaden i att vara busig och att vara korkad är ibland hårfin...
UltraMarine skrev:Jeesus - vilken bredsida... den ska jag spara
Tror inte det - De som vågar säga nåt "obekvämt" i denna plats av gapiga,stöddiga småkids, kan inte vara "hjärndöda" i.m.o.
Det visar att du bara är en del av "problemet"...
Skillnaden i att vara busig och att vara korkad är ibland hårfin...
RAVESMURF skrev:Nu vet jag varför jag trivs bättre på pmc-forumet...
Swedie skrev:Dagens sanning, eller årets. Det är inte moralpredikning att säga att man inte ska köra 100 km/h 1 cm bredvid en barnvagn med en liten unge i.
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |