Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mary skrev:Det hade nog behövts lite samlag för att pigga upp den här beiga långtradiga filmen![]()
KarateKid skrev:Roligt att se något annat för en gångs skull. Den här filmen gav helt klart en del skratt!![]()
Bra med lite omväxlande musik också
Och ni som sitter och klagar på att gubbarna kör i 11km/h på trottoarerna är bara för jobbiga. Körningen vid 3:40 är inte speciellt snygg nej, men i övrigt såg det rätt lugnt ut tycker jag.
Varför tog ni mc-kort förresten? För att man sitter skyddat? För att man syns bra? För att en motorcykel är effektsvag? För att det är bra fäste vid väta, rullgrus eller kanske när löven fallit från träden och ligger på vägbanan? För att försäkringen är billig? För att...
Kör ni Gold-Wing hela bunten eller?
Det som stör mig mest är absolut de som gång på gång, trots att det tydligt i första inlägget står att det är buskörning, laddar ner filmjäveln och klagar högljutt över hur förkastligt folk kör.
Nu pratar jag bara för mig själv men det är väl knappast så att man kör hoj för att verka tuff. Jag kör enbart för att det är skoj.
norrlansguld skrev:Håller med dig![]()
Om man inte kör runt och skrämmer pensionärer och nyblivna mammor så har man ju inget på en sporthoj att göra, för det är ju denna typ av körning dom är konstruerade för![]()
Och självklart kan ju inget gå fel när man kör så här![]()
Här är en annan tuff kille.
http://www.expressen.se/index.jsp?d=10&a=146030
Långa farbron skrev:Ja,jag trodde det var en gayrulle först![]()
Kristofer86 skrev:denna film var ju riktigt grym=) ni som klagar fattar ja inte varför igentligen.. det fins ju typ ingen som har sporthojar eller motard som kör lagligt hela dagarna?
Kristofer86 skrev:denna film var ju riktigt grym=) ni som klagar fattar ja inte varför igentligen.. det fins ju typ ingen som har sporthojar eller motard som kör lagligt hela dagarna?
fimen var bra klipt å inga förlång filmklipp, dels bra musik=)
tassen skrev:Trafikregleringssytem är till för att .........
Så om jag tar min Volvo XC 90 är det ok att köra på trottoarer å gågator bara för att komma fram fort, filma å lägga upp på nätet....![]()
Annars gör det inget om man följer med på lektionerna för att lära sig stava..![]()
Tjoffe skrev:Katsa nite sten i galshus.
tassen skrev:Annars gör det inget om man följer med på lektionerna för att lära sig stava..![]()
HanneZ skrev:Orminge va jävla ball, fick för mig att det va lite av samma folk bakom? Den va riktigt bra, den brukar snurra en gång eller två på förfesterna. Men den här sög ju, ingen fart eller nåt. Jag tror ni enbart gjort den för o reta gallfeber på sandstream o tassen.
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |