red light district

Tyckte du filmen var bra?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Mr J skrev:
Rätt kul att kolla på.

Dock tycker jag ni passerade gränsen vid ca 3.35 in i filmen. Hade jag gått med barnvagnen där hade jag inte blivit glad. Köra i 20 km/h på trottoaren känns ok.. Men stryka förbi folk med barnvagn sä nära är inte ok.

:arsele

Såg ut som ett mc-bud som hon hoppade undan för och ingen av killarna i filmen

Freddy82 skrev:
Såg ut som ett mc-bud som hon hoppade undan för och ingen av killarna i filmen

Jag tyckte det såg ut som minst 3 mc-bud genom hela filmen :rolleyes:

Är ju bara en liten vanlig svinfilm, men håller lite med fürsten, skräm inte barnen eller folk med barnvagn. (Blir man såhär bara för att man har en gravid sambo?)

oFFkeFF skrev:
(Blir man såhär bara för att man har en gravid sambo?)
You ain´t seen nothing yet. Man blir extremt blödig när man får barn så snart sitter du och gråter framför "När Harry träffade Sally". :fakta

Gustav O skrev:
You ain´t seen nothing yet. Man blir extremt blödig när man får barn så snart sitter du och gråter framför "När Harry träffade Sally". :fakta

Ja fast när barnen blir äldre placerar man dom gärna själva på ett motorfordon med två hjul, och då blir man tvungen att släppa blödigheten, annars vågar man inte titta.

SV Per skrev:
Ja fast när barnen blir äldre placerar man dom gärna själva på ett motorfordon med två hjul, och då blir man tvungen att släppa blödigheten, annars vågar man inte titta.
Jag vet och jag brottas med det redan nu... :gnissla

Gustav O skrev:
Jag vet och jag brottas med det redan nu... :gnissla

Mest brukar man ändå få brottas med mamma som inte alls är lika postivt inställd till att barnen ska åka tvåhjuliga motorfordon som går fortare än vad mamma kör... :hihi

SV Per skrev:
Mest brukar man ändå få brottas med mamma som inte alls är lika postivt inställd till att barnen ska åka tvåhjuliga motorfordon som går fortare än vad mamma kör... :hihi
Vi har inte kommit längre än till den verbala brottningen om huruvida en PW50 är en bra fyraårspresent. :tungan

Sånna här filmer har ju gjorts av fler idioter, fast dom idioterna hade i alla fall vett till att käna pengar på dom, (genom att sälja dom på dvd, som tex ghostrider & mm)

Det där med tjejen & barn vagnen, knappt lönt att komentera va, :kocko .

Visst var grabbarna duktiga på att köra( de ska ju understrykas), men vilket fån som hälst kan väll bete sig som ett svin i trafiken & köra mot rött ljus mm, det gör ju till och med halvblinda gammla tanter i bilar. så de e ju inget man skryter med precis.

(ush, vilken jävla moralkärring man blivigt, måste vara åldern eller bara rent förnuft)

Jag gillade filmen, de som kör kan ju sina grejor... underhållande fram till barnvagnsincidenterna. Det är så jävla dumt så det inte finns, om damen 3:35 in i filmen inte hade varit rask hade hon fått äta asfalt, hur roligt hade det varit då... elr om man kört på en unge.

Slalom mellan bilar är skoj och lite slangning och stoppies med, men gågator/mammor/barn känns inte så väl genomtänkt.
Vad hade du/ni som gjorde filmen gjort om det var er fru/barn som blev påkörd av en hoj med kamera som ville göra en kul film... med era släktingar som statister.

/Felix

Fürstenhoff skrev:
Eeehh!! :va

Så du skulle bli mindre irriterad över situationen om DU gick med en BARNVAGN på ett övergångs ställe och fick springa undan när mopparna kom än om någon burna framför/runt din bil!! :va

Vad säger man, GRATTIS eller nått Swedie. :3freak

/Fürstenhoff.
Bläddrade mest igenom filmen då den var tråkig. Men ja, den situationen är definitivt värre än att stoppa trafiken.

Åhhhh... va tuffa ni är. :kocko

Kan ni inte ställa upp ett mobilt trafikljus på någon ödslig (grus)väg istället och köra mot rött där. Helt klart tyffare än det där iaf.

Den här filmen ligger helt klart på bottennappsnivå.

Är ju pinsamt för resten av kollektivet att sitta på en sporthoj när en del beter sig på det där viset. :mad:

Visst, duktiga på att köra. Men det ger inte mig så mycket att se en massa rödljuskörningar och börnisar på gräs.

Musiken var inte min kopp med te och bildkvallan var helt ok.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm