Receptet på Coca-Cola avslöjat

Black orange funkar även ur läskeblaskpump.
Tjör man med lajtkola så kan man få det att skikta sig.
Men då smakar det bice åsså.

Cuba-cola är gott.

Man har haft receptet i flera år. Man har länge kunnat få reda på hur mycket av vad som vilken dryck som helst innehåller.

På kemi B-kursen i skolan så redogjorde läraren för hur det fungerade att kolla alla ingredienser.

Pepsi eller ens Cubacola är inte ute efter att vara identisk med just Coca. Man vill ha sin egen smak.
Dessutom så får man inte kopiera varken Cubacola eller Freewaycola eller nåt recept för den delen.

När man pratar om cola så menar folk Coca, men detsamma gäller inte för Pepsi. Pepsi är OCKSÅ cola!!

Folk lever kvar med myten om att recept är hemligt, kul. När jag gick på lågstadiet så hette det att endast 3 personer visste receptet till just Coca. Och?

Ubuntu cola för den som gillar linux?

00001.jpg

Den smakar rätt äckligt..

Du är snål helt enkelt...linda inte in det! :D

Normalt dricker jag vatten när jag äter ute då dricka över lag oavsett sort känns onödig. Men ibland när man är någonstans där de har självtapp på kran passar jag på att göra en Black Orange. Folk som inte kommer ihåg den drickan brukar titta lite konstigt på en. :D

Inka kola säger jag då.
Den har ni minsann inte smakat era världsfrånvända stackare!

Klart man har. Jag köpte till och med t-shirten (tyvärr försvann trycket efter första vändan i torktumlaren :( ) Gillade dock själva drickan, tyckte den påminde lite om sockerdricka, fast lite mer konstgjort.

Ubuntu cola för den som gillar linux?

00001.jpg

Den smakar rätt äckligt..

Jag gillade den faktiskt, även om den smakar som smält Igloo (isglassen alltså).

Last edited:
Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...