Recension av biltemas främre depåstöd

Ja i detta inlägget var min ton en aning hård, det var egentligen inte TS jag irriterade mig på utan företaget han handlat på. Som jag har en radda mycket dåliga erfarenheter av/från.
Sen om folk gillar det jag skriver eller ej är inte viktigt, så länge jag inte kränker någon - där går min gräns. Sen är det fegt att gömma sig bakom "tror vi är ganska många som är less på din ton" säg vad du tycker & stå för det. Jag är inte oemottaglig för kritik har jag gått för långt står jag för det rättar till det vb.
Gå i ide - nej, tagga - ned ska överväga saken.
Det där med farbror Barbro & stereo - diagnos - är ovärdigt trams, som du borde hålla dig god för med tanke på vad du anfört innan, det rimmar illa eller?

ooof... Trampade jag för hårt och tramsigt? Om du tycker att Farbror Barbro var tramsigt "so let it be", själv tyckte jag att det var ganska kul faktiskt. I din Antijantelagen står bl.a. att "Du skall le och skratta", testa det. Din ton i dina inlägg behöver det.

Syns på rosen på vårkanten!:tummenupp

ooof... Trampade jag för hårt och tramsigt? Om du tycker att Farbror Barbro var tramsigt "so let it be", själv tyckte jag att det var ganska kul faktiskt. I din Antijantelagen står bl.a. att "Du skall le och skratta", testa det. Din ton i dina inlägg behöver det.

Syns på rosen på vårkanten!:tummenupp

Oki Doki - kanske varit lite negativ/gnällig. Måste bero på årstiden & hoj abstinens. Ska försöka skärpa mig.

Lämnade också tillbaka mitt främre, jävla crap som var fullständigt omöjligt att få till. Det bakre funkar klockers dock:tummenupp

Ja i detta inlägget var min ton en aning hård, det var egentligen inte TS jag irriterade mig på utan företaget han handlat på. Som jag har en radda mycket dåliga erfarenheter av/från.
Sen om folk gillar det jag skriver eller ej är inte viktigt, så länge jag inte kränker någon - där går min gräns. Sen är det fegt att gömma sig bakom "tror vi är ganska många som är less på din ton" säg vad du tycker & stå för det. Jag är inte oemottaglig för kritik har jag gått för långt står jag för det rättar till det vb.
Gå i ide - nej, tagga - ned ska överväga saken.
Det där med farbror Barbro & stereo - diagnos - är ovärdigt trams, som du borde hålla dig god för med tanke på vad du anfört innan, det rimmar illa eller?

Du behöver få ligga...:krama:hej

Håll er sakliga, inget tjafs, stay on topic. On/Offroad - du sticker ofta ut hakan och är hård i många inlägg. Även om du inte menar illa så väcker det ofta en hel del känslor, tänkt på det snälla.

Så, var så goda, nu kan ni fortsätta. :)

En moderator som längtar efter våren. (Så ni andra kan komma ut ni åxo och slutar ge er på varandra på SH)

Det funkar fint på min R1-05 tycker jag. Vad är problemet?

Piggarna pekar lixom åt "fel" håll på mitt framstöd. Med rullarna hade jag nog fått upp gafflarna men det kändes så jäkla instabilt.

Ska erkänna att jag inte la jättemkt tid på det, ska testa igen vid tillfälle.

Förstår vad du menar, men har för mig att det blir bra om man är nog med hur man placerar dom. Se till att bakstödet står stabilt så är det inte så stor risk att det välter.

Piggarna pekar lixom åt "fel" håll på mitt framstöd. Med rullarna hade jag nog fått upp gafflarna men det kändes så jäkla instabilt.

Ska erkänna att jag inte la jättemkt tid på det, ska testa igen vid tillfälle.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti