Real life entrémusik

• Thread starter Thread starter Merovingian
  • Start date Start date
Spela nedan och tänk er följande:

Undertecknad tågar majestätiskt och långsamt in på Dånken. Allas blickar följer mig. Alla är tysta. Kassakön förändras och blir till ett hav av knäböjande människor som bringar mig först i kön. Vid tonarthöjningen som är 0:45 hivar jag fram ett Visa-kort och får en högaktningsfull blick tillbaks från personalen och alla runtomkring. Jag står stolt och tittar ner på de lägre stående varelserna. När låten är slut kläcker jag ur mig "en happymeal, tack" och allt blir åter som vanligt.

Fy fan vad bra! Så vill jag ha det! :tummenupp :hihi
[YOUTUBE-ID]cWnmCu3U09w[/YOUTUBE-ID]

:rofl

Själv hade jag lätt valt den här:tummenupp

[YOUTUBE-ID]Djj7jW6ny2M&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Arnold is da shit!! :yoparty

Hell yeah!:yoparty :D

Men jag menar, tänk er själva! Gitarren börjar, dörren öppnas, man kliver in... Stelt ansiktsuttryck, skinnjacka, mörka solglas... Man tittar sig omkring sådär tufft, inte för att man är rädd för vad som finns där inne utan mer som om man vill se vad det finns för ovärdiga små insekter där i lokalen. Man återgår med huvet till att se rakt mot vad man nu siktar på, DÄR kommer trummorna, man lyfter foten och tar första steget och i samma stund som man sätter ner foten och börjar gå så river låten igång på allvar... Jag skulle nog kunna vänja mig!:D :yoparty

Jag skulle välja den här låten med nightwish, ingen aning om vad den heter eller nånting.

[YOUTUBE-ID]rnC9y0SGqvA[/YOUTUBE-ID]

Min entre skulle alltid vara att jag svingar mig in genom ett stängt fönster, kastas genom dörren i en explosion eller något likvärdigt episkt.

Edit: Clip unrelated. Men greenman är kung hur som helst.

Vilket maxxat kackalorum det skulle bli om alla som skrivit i tråden någon gång skulle samlas på samma ställe.:rofl

Jag gillar denna, det är liksom två intron. Ett från början och sen ett ännu grymmare vid 47 sek. Älskar denna låt, den går inte att spela annat än med volymen på 11!!!

[YOUTUBE-ID]8LMw_tvSY9Q[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...