rea skinnställ

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Hej.

Funderar på att byta skinnställ i år och undrar därför om någon kan tipsa om var det reas ut t.ex. fjolårsmodeller av sådana. Vet att MC-Huset i Malmö har någon drive på bland annat några Berik och har även fått hem reklam från någon firma i Helsingborg som hade en massa erbjudanden, men det är alltid skönt att ha några alternativ. Gärna odelat men sätter passform högst.

Det mesta av Skåne funkar men ju närmare Lund/Malmö desto bättre...

mc husets berik ställ som fanns kvar var inte jätte snygga.. kostade 5000 tror jag.. däremot några dainese ställ sänkta från 12000 till 8000 som var nice :) speciellt det vita.. lägg till vita TCX boots och dainese handskarna för 1900 eller 2900 på det så är det otroligt vackert.. totalt ca 12 dock :(

Jag var på Mc-huset precis och de hade ett Lindstrands skinnställ för 3495. Tyckte det såg helt ok ut. Rätt mkt shyssta grejer faktiskt. Xr1000 för 2495 också. Roligt med mkt folk där, var ju kanonväder idag så de flesta verkade ha tagit hojen dit!

mc husets berik ställ som fanns kvar var inte jätte snygga.. kostade 5000 tror jag.. däremot några dainese ställ sänkta från 12000 till 8000 som var nice :) speciellt det vita.. lägg till vita TCX boots och dainese handskarna för 1900 eller 2900 på det så är det otroligt vackert.. totalt ca 12 dock :(

Eller så beställer man samma grejer från fcmoto o sparar x antal tusen lappar:D:D:D:D

Off topic:

Själv köpte man det vita Dainese stället igår för 2700:-, dock var det begagnat men fint som fasen för plånkan. Passade även på att köpa ett par Alpinestars SMX stövlar för 800:-
:)

Lindstrands helställ "Sepang" på mc.huset, 3500:- dock bara i strl 48 & 52. Delade Berik fanns det ganska gott om i olika färger o storlekar.

Edit: Old news såg jag prexis, sorry :)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...