tror ni detta kan vara nåt värt att köpa? http://www.blocket.se/vi/7097483.htm?ca=5_s
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
prulle skrev:Pruta till fem tusen om du vill köpa den. Ramen på rd påstås vara extremt vek så jag hade inte köpt den.
, men jag har inte märkt några som helst problem med min, den ska tydligen vobbla så innihelvete om det råkar bli något fel vid högre hastigheter...Trashcan skrev:Ja. 7500 är ingen Rd värd, så se till att pruta.
Har också hört det, men jag har inte märkt några som helst problem med min, den ska tydligen vobbla så innihelvete om det råkar bli något fel vid högre hastigheter...
Edit: Körskolans xr125s ram var bra mycket rangligare.
kleinealf skrev:tror ni detta kan vara nåt värt att köpa? http://www.blocket.se/vi/7097483.htm?ca=5_s
prulle skrev:Ramen va väll det ända somdög på deras xr125 skit. Kan ju bero på att motorn va klenare än en normal moppe motor. Beev ju omkörd av en moppe när jag övningskörde med körskolan på 90 väg, gisa om jag blev paff när jag inte kom om trotts att jag vred fullt på gasen. Det ända som hände va att den gurgla lite och öka ca 15 kmh till 110 enligt mätarn.![]()
flexbert skrev:Var det lustgas på den xrn? om man pressade fullt på den dom hade där jag tog kort kunde man komma upp i 90 med lite tur
Kom upp i 75km/h på 90 bromsningen![]()
DEn enorma hastigheten berode nog på att det va nedförsbacke.
Vist han vägde väll nästan 100 kg då men ändå måste ha varit fel på den.kleinealf skrev:tror ni detta kan vara nåt värt att köpa? http://www.blocket.se/vi/7097483.htm?ca=5_s
Provkör en annan maskin så får du se. Sätt dig och kör 5 mil på en NSR som exempel sen går du tillbaks till din RD.Trashcan skrev:Ja. 7500 är ingen Rd värd, så se till att pruta.
Har också hört det, men jag har inte märkt några som helst problem med min, den ska tydligen vobbla så innihelvete om det råkar bli något fel vid högre hastigheter...
Edit: Körskolans xr125s ram var bra mycket rangligare.

lasse kongo skrev:skitnöjd med min rd
gillar färgen...
Det kan jag stå som levande exempel för. Det som hände när styret på min RD började slå är utan tvekan det vidrigaste jag varit med om. Man är helt utelämnad och tänker bara att man inte vill dö.Trashcan skrev:Har också hört det, men jag har inte märkt några som helst problem med min, den ska tydligen vobbla så innihelvete om det råkar bli något fel vid högre hastigheter...
flexbert skrev:Jag ser att den saknar effektsystem![]()
Estremo skrev:Det kan jag stå som levande exempel för. Det som hände när styret på min RD började slå är utan tvekan det vidrigaste jag varit med om. Man är helt utelämnad och tänker bara att man inte vill dö.
på...
lasse kongo skrev:hahaha tänk om det bara fanns nått till salu
började slå??
prulle skrev:
lasse kongo skrev:hahaha tänk om det bara fanns nått till salu
flexbert skrev:Jag har ett till salu![]()
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |