RC-motorcykel

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
En sån här måste man ju ha i vintermörkret:

[YOUTUBE-ID]PCLlZsiYEps[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]nM6uFhoSRgQ&translated=1[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]P2oVfSAkob0[/YOUTUBE-ID]

Sitter ett gyro för bakhjulet, när blir det SH Grand National? :tummenupp

Går den att hitta för vettiga pengar då? 3995:- i Sverige tyder ju på att den bör gå att hitta för ca 2000:- någonstans utanför våra gränser.

Klämde faktiskt på en sån där i lördags, och den verkar riktigt najs. Skulle sitta fint!

Sen finns ju dessa också, kanske ingen hit just på vintern, men det ser ack så skoj ut:

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jM27fujbiXs&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jM27fujbiXs&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Kollade lite på det tidigare idag men verkar hålla sig däromkring, det jag hittade.

Däromkring, menar du 2000:- eller 4000:-? Fattar inte hur de kan ha sånt jävla påslag i Sverige, man blir ju förbannad varje gång man ska handla nåt här :mad:
Och de kan ju inte skylla på moms och skatt etc då det är samma visa i England.

:D
Tyckte föraren såg lite stel ut, och såg först (nästan en minut in klippet) att det ju var en en leksak och en docka!! :rodnar
:rofl :rofl

Sen finns ju dessa också, kanske ingen hit just på vintern, men det ser ack så skoj ut:

Hur faen tjör man en sådan?:va Har man onboardkamera eller? jag menar hur fan klarar man chikanen på bortre delen av banan när man står raklång med en plastratt och vrider?

Däromkring, menar du 2000:- eller 4000:-? Fattar inte hur de kan ha sånt jävla påslag i Sverige, man blir ju förbannad varje gång man ska handla nåt här :mad:
Och de kan ju inte skylla på moms och skatt etc då det är samma visa i England.

Billigaste jag hitta den i England var för knappt 2400:-, webpris och med frakt blir det knappt 3000:- "estimated".

Sen hur det är med garantiåtagande, om den firman är bra eller ej har jag inte en susning om dock.

Metanol e skit numera när det finns borstlöst.

Kunde inte sagt det bättre själv :tummenupp

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...