Ravetrancers okända bror ?!?

lacken var bra gjord. Min lackerare som lackade den nuvarande hojen sa att den gamla var fellackerad. Hade en extra framskärm som jag hade lackad, han kollade på den och sa att den var fellackad. Det stämmer fan bra, för när han var klar med denna så märkte jag en stor skillnad i färgerna, + att det kom fram en röd färg som inte funnits där på den gamla......

vart fan hittar man nån som kromar i sverige??????

Ravetrancer skrev:

Ta kontakt med antingen HD puttar eller folk som kör äldre amerikanare. Typsiska storkunder hos kromfirmor. :D

Ravetrancer skrev:
lacken var bra gjord. Min lackerare som lackade den nuvarande hojen sa att den gamla var fellackerad. Hade en extra framskärm som jag hade lackad, han kollade på den och sa att den var fellackad. Det stämmer fan bra, för när han var klar med denna så märkte jag en stor skillnad i färgerna, + att det kom fram en röd färg som inte funnits där på den gamla......

Min far har kromat om många saker till sin 50-tals merca.
Ska fråga honom om vart han gjort det...

Jag lämnade in kofångarna på Amazonen för omkromning när jag renoverade den för ett par år sedan. Det låg en firma inne på Grimmereds industriområde, kommer tyvärr inte ihåg namnet.

Ravetrancer skrev:

Ska'ru kroma skivorna? Gubbarna i chopperklubben jag är inhysing hos brukar tycka det blir snyggt å bra... :p

/B

*/ ?>
Back