C.Silfverbielke
28 grams
Vafan, varför står det en jävla traktor på mig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fan jag tjänar tydligen mer än typ 75% av alla andra i kommunen. Måste vara fattiga människor med tanke på att jag är student
Kul ändå att klicka in på listan över högst inkomst tills min ser att nummer 1 på listan äger 1 volkswagen från 2010. Han måste ha helt fel prioriteringar![]()
Kan inte en buse beställa hem regpapper för ett gäng olika ägare med värdefulla fordon, och sen vittja postlådorna? Och sen skriva över fordonet på någon annan, med diverse kvitton. Blir det inte jobbigt för det riktiga ägaren då?
Har såklart gått att göra så hela tiden, men att ringa 100-tals gånger för att hitta feta fordon lär ingen ge sig på. Nu kan man enklare reka och planera.
Kan inte en buse beställa hem regpapper för ett gäng olika ägare med värdefulla fordon, och sen vittja postlådorna? Och sen skriva över fordonet på någon annan, med diverse kvitton. Blir det inte jobbigt för det riktiga ägaren då?
Har såklart gått att göra så hela tiden, men att ringa 100-tals gånger för att hitta feta fordon lär ingen ge sig på. Nu kan man enklare reka och planera.
Nu verkar alla skenförsäkrarna krypa fram här.....
(eller så har uppgifterna hos Ratsit inte varit helt korrekta. Kan tänka mig att vissa saker i Transportstyrelsens databas inte är samma som i adressdatabasen Ratsit använder och därav att vissas fordon inte syns)
På måfå?...på måfå knappa in namn/personnummer och hoppas att någon äger nåt ballt.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |