Rat Rider the movie

jag ahr alltid haft problem med wma filer, jag får inte fram nån bild, bara musik. som jag förstår så är en teaser en liten filmsnutt, eller är de bara musik...vilket program/codec måste jag skaffa

SpoonMannen skrev:
Hmm... Vart är skämtet??? :va

jag menat tror ni verkligen att nån kommer vilja köpa filmen ?
teaser var ca 30sec om man tar bort förtexten och det man fick se var ett lyse fara förbi på statoil. Tror inte många blir immpad på det.

micke85 skrev:
jag menat tror ni verkligen att nån kommer vilja köpa filmen ?
teaser var ca 30sec om man tar bort förtexten och det man fick se var ett lyse fara förbi på statoil. Tror inte många blir immpad på det.

Detta är inget som vi tänker leva på. Detta är mest en rolig grej. Sen om någon köper en film som går att ladda ner från DC etc så är det ju bara kul. Sök på Rat Rider - The Movie på SH hub. Då borde du också få dig ett gott skratt. Ironi och parodi var orden! Men om du är sugen så kan skicka dig ett signerat exemplar av Mr Rat Rider himself! :tummenupp

sirmagnus skrev:
ha ha ha ja jävlar... :banana det bästa jag har sett på länge. jag buga och bockar :Bugar världsklass :squid

Tackar! :) Det är alltid kul att höra positiva saker här på SH. Det är inte så vanligt... :rofl

Länken funkar då min burk är på... Dock har den varit lite mojjig på slutet... Men nu ska det funka! Filmen finns att ladda ner denna vecka endast från min FTP. Sen är det DC som gäller... Kanske kommer en 2:a också inom en snar framtid. Dock mer seriös och med lite mer kvalitet på filmning och klippning. :D

Rat Rider filmerna!

Last edited:
nomolas skrev:
Hur stor är filmen? Seg server eller är den på 800 mb? :tungan

seg server, Movie ca 200mb, bonus ca 95mb och deleted scenes ca 35 tror jag....

kolla på SH hubben borde vara ett par som har den nu...

SpoonMannen skrev:
Detta är inget som vi tänker leva på. Detta är mest en rolig grej. Sen om någon köper en film som går att ladda ner från DC etc så är det ju bara kul. Sök på Rat Rider - The Movie på SH hub. Då borde du också få dig ett gott skratt. Ironi och parodi var orden! Men om du är sugen så kan skicka dig ett signerat exemplar av Mr Rat Rider himself! :tummenupp

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl (skrattar så tårarna sprutar...)

Ni menar verkligen allvar med att försöka kränga den!! :rofl Hohohohohahahhohohaha...och kan tom erbjuda en extra teaser med extramaterial! Signerad av rat bike själv... :rofl Hohohohohahahhohohaha....ååå snyft... jag får ont i magen...hohohahahhohohaha

....Sorry boy´s, kunde inte hjälpa det men lycka till ändå med försäljningen.

Last edited:
Nyheter
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...