Rastat Rettan. Kallllllt :0(

X11Rider

Eldsvärd
Gick med
8 Aug 2007
Hoj
2006, Yamaha, FZ1-S
Hitta ett Slipon under annonserna här på SH inte så långt från mig innan idag.

Ingen bil hemma eftersom jag inte orkat hämta den hos päronen sen man va full på julafton :D så va gör man? hehe... just det! på me en massa kläder och konka ut med batteriet i garaget. Det va faktistk inte så kallt som jag trodde men ack så blöta vägarna e :mad: Så fort varvräknarn börja visa kul så höll det ju på gå åt helvete :huvet

Någon som hört talas om ett slipon av märke ER ??? Är helt i titan och väger popcorn, det var ganska snyggt också och helt oanvänt så jag köpte det faktiskt. Står inget på det och jag har iaf aldrig hört om märket innan. Ska tydligen vara italienskt enl säljaren...

/A

du har ingen bild på det, hittar inget på google:va

Last edited:
Pga mitt beroende satte jag mig med på min Retta på lille julafton och puttrade och huttrade ner till Statoil vid Ramlösaviadukten bara för att stilla nerverna, tanka upp den till max igen samt fylla på med luft.. Redan i 4 frös jag röv utan handskar ocvh med bara jeans och jacka...

Nope! Killen jag köpte det av har precis tagit bort annonsen och jag har inte hämtat det ännu så jag kan inte ta nån egen bild precis nu heller.

Det är helt i titan och utan text.

du har PM!

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet