Rasslar när ja gasar

Nej de låter inte så jävvla kul, men ja tycker inte de ska va fel på den på en helt ny hoj!!
 
stavgren skrev:
Du ska då alltid vara så noga. Gissa vilt som alla andra istället. :p
Petimeter; jag vet.
Ställde frågorna minst lika mycket för att ge
alla andra bättre möjligheter komma med nåt vettigt förslag.

Tycker det är ett rimligt krav att den som vill ha hjälp, själv hjälper
till så mycket som möjligt. (Den här tråden var absolut inget skräckexempel)

A o O vid felsökning är att lugna ner sig och ta vara på all vettig info
man kan få från verkligheten, dvs hojen. Förhastade slutsatser
o missade ledtrådar är så dödande för inspirationen som man behöver så väl.

Nä,
When in trouble, when in doubt, run in circles, scream and shout
är inte min filosofi.
/u
 
Last edited:
Kamkedjan låter som en trolig orsak, dvs. kanske nåt m spännaren. Tror jag (oxå).
/u
 
ulf_lundin skrev:
Kamkedjan låter som en trolig orsak, dvs. kanske nåt m spännaren. Tror jag (oxå).
/u

hur e de kan man köra ändå? är det ngt som försvinner av sig självt? hojen har gått ca 3 mil nu! eller ska ja lämna in den till yamaha??
 
Åk in med den så dom får lyssna på den om du är orolig.
Sen är det deras ansvar att säga ok eller inte.

Kolla om det följer varvet eller hastigheten, dvs. samma ljud
på flera växlar eller inte.
/u
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top