Tja!Kom precis hem från en liten sväng med ett bekymmer.Skulle göra en omkörning så jag kuggade ner en pinne men fick ett rassel som svar så jag tänkte k**en ras,svängde av och provade igenom alla växlar men allt funkar som det ska och det verkar inte va ett kedjehopp heller för drev och kedja ser fint ut.Så vad kan ha hänt?missat lite och inte fått i växeln riktigt?gjorde bara ett snabbt rassel innan jag slog av och allt verkar funka nu.

