Frank Cbr
Ny medlem
Tjena!
Har en Cbr 600 -94 som ibland kan rassla lite vid start, kall som varm.
Det som är roligt är att det bara sker ibland, kanske vid var fjärde start för att sedan försvinna efter ca:30s. Sedan låter den kanon bara man har den igång.
Nån som har en ide av vad det skulle kunna vara för fel?
Tack på förhand! Frank.
Den tidigare ägaren skulle ha bytt kamkedjespännaren och jag tittade idag för att se att det stämde, det gjorde det. Undrar om det är nån som vet om en felmonterad kamkedjespännare kan ge dessa symtom?
Har en Cbr 600 -94 som ibland kan rassla lite vid start, kall som varm.
Det som är roligt är att det bara sker ibland, kanske vid var fjärde start för att sedan försvinna efter ca:30s. Sedan låter den kanon bara man har den igång.
Nån som har en ide av vad det skulle kunna vara för fel?
Tack på förhand! Frank.
Den tidigare ägaren skulle ha bytt kamkedjespännaren och jag tittade idag för att se att det stämde, det gjorde det. Undrar om det är nån som vet om en felmonterad kamkedjespännare kan ge dessa symtom?
Last edited: