Hej!
Var och tränade lite enduro härom dagen tyvärr slutade åkningen med en total rasad växellåda och ett sprucket motorblock
. Hojen är en Husqvarna wr 125 -05, är det någon som har en aning om vad en ny växellåda kan kosta?
Eller om det är lika bra att köpa en ny hoj?
Tack på för hand!
Var och tränade lite enduro härom dagen tyvärr slutade åkningen med en total rasad växellåda och ett sprucket motorblock
. Hojen är en Husqvarna wr 125 -05, är det någon som har en aning om vad en ny växellåda kan kosta?
Eller om det är lika bra att köpa en ny hoj?
Tack på för hand!