Har sett att det varit mycket tjafs om det här men väldigt lite förslag på hur man kommer runt problemet. Fyll på med tankar på hur reglerna för olycksrapportering kan se ut. Grabbar och tjejer, försök att hålla er till TOPIC!
Här kommer iallafall min syn på det:
Personligen tror jag att det man sökte från början inte var en kopiering från andra media, utan en mer personlig rapportering ifrån dem som själva varit med vid olycksplats alternativt dem som kan komma med riktiga fakta från släkt och vänner.
Att som nu läsa en liten opersonlig kopierad kommentar från ett annat forum/mediarapporteringställe får många att tappa intresset för SH:s olyckstråd! Alla vi andra kan ju faktiskt logga in på dem forumen om det är det vi söker.
Detta problem skulle kunna lösas med 2 trådar!?
PS: Jag är inne på den här sidan alldeles för sällan för att kallas seriös!
Här kommer iallafall min syn på det:
Personligen tror jag att det man sökte från början inte var en kopiering från andra media, utan en mer personlig rapportering ifrån dem som själva varit med vid olycksplats alternativt dem som kan komma med riktiga fakta från släkt och vänner.
Att som nu läsa en liten opersonlig kopierad kommentar från ett annat forum/mediarapporteringställe får många att tappa intresset för SH:s olyckstråd! Alla vi andra kan ju faktiskt logga in på dem forumen om det är det vi söker.
Detta problem skulle kunna lösas med 2 trådar!?
PS: Jag är inne på den här sidan alldeles för sällan för att kallas seriös!