Rapport/Rykten från Kemora - Alla rapporter/rykten välkomna

På söndagen åkte jag så fort jag behövde för att vi skulle vinna racet. Hur många gånger måste jag varva dej för att det ska räknas?

Jag trodde tävlingen gällde vem som är snabbast i torrt? Vad ska du ta till nästa gång? Att du kör snabbare med skåpbilen från campingen till banan? Att du är bättre på volleyboll? Eller ska vi börja bryta arm och hoppa längd?

Jag trodde tävlingen gällde vem som är snabbast i torrt? Vad ska du ta till nästa gång? Att du kör snabbare med skåpbilen från campingen till banan? Att du är bättre på volleyboll? Eller ska vi börja bryta arm och hoppa längd?

Fortsätt gripa efter halmstrån, du.

HybrisHumlan [tm] försöker med alla trix, nu tror han att dom leder över oss med 2-1 trots att vi inte ens var på plats i Kemhoran.

1-1 är det enda sanna resutatet, på Mantorp är det dock dags för strid igen.

Bifogat

• Knudan ERF 071.jpg
    Knudan ERF 071.jpg
    67.1 KB · Visningar: 133
Hur hittar jag alla varvtider på mylaps.com? Har klickat runt som en galning men utan framgång, nån som vet/kan?
//Ove

Finns en glad amatör från Markitta som inte tävlar, kör en K4a, obalanserade däck och fjädringen allt draget i botten, brassar 1.12 på kemora... på beggade slicks hittade i sop högen...

Det värsta är att det är sant! :yoparty

Finns en glad amatör från Markitta som inte tävlar, kör en K4a, obalanserade däck och fjädringen allt draget i botten, brassar 1.12 på kemora... på beggade slicks hittade i sop högen...

Det värsta är att det är sant! :yoparty

Finns många sånna förare i norr också, många som kör snuskigt fort på midlanda men inte så värst bra på övriga banor. Blir nog så om man bor nära banan.. Men imponerande är det i alla fall :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT