Homo skrev:2418307
RÖVHATTAR!!!
Jag tror du just skapade en ny "fy fan".
fy fan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Homo skrev:2418307
RÖVHATTAR!!!
Homo skrev:2418307jag vet varför bodström lägger fram såna här förslag. han har insett hur inkompetent poliskåren egentligen är o måste hitta nya sätt att kunna sätta dit folk. hmm hur många "gäng" finns det i stockholm malmö o göteborg egentligen?? en hel del. säkert tusentals välkända grovt kriminella bara där. dom kan ju börja med att spärra in dom.. fast det vågar dom väl inte.. räddharar! fyfan, det här landet gör mej illamående ibland. som tur är så ska jag flytta härifrån om ett par år, många säger att man ska stanna o slåss för det man tycker är rätt, men att pissa i motvind har aldrig vart nån bra idé. det här landet brukade va ett land där privatliv va högt värderat, likaså en hel del andra grejer men nu, dom försöker skrämma oss med terrorister o skit, vilka terrorister skulle vilja terrorisera oss?? inga. för vi startar inga jävla skitkrig om olja runt hela jorden, men det kommer väl det också med tanke på vilka räddharar det är som styr här. snart måste vi invadera norge för dom blir för mäktiga.. om dom nu vill sätta dit folk så kan dom fan göra det med riktigt polisiärt arbete eller? för jobbigt kanske?
RÖVHATTAR!!!
Homo skrev:2418427rövhatt är en direkt översättning av asshat fyi..![]()
ah17 skrev:2418488Jag säger bara: Mer övervakning åt folket!
Ni skall inte vara så fördomsfulla och trångsynta mot det nya övervakningssamhället. Nu är det här och tänk så många arbetstillfällen och spännande saker det medför. Det kan inte bli som förr. Ja, förr vad är det? Vilket förr vill ni ha tillbaka - 1400talet eller you name it.
Det är bara till att omfamna det nya.
Min farfars far var en övervakare på järnvägen en gång. Så någonstans är vi alla lite övervakare.
korvgubbe skrev:2417950I USA har fler dött av blixten än av terrordåd.
sEiKo skrev:2418570Under samma tidsperiod?
ah17 skrev:2418488Jag säger bara: Mer övervakning åt folket!
Ni skall inte vara så fördomsfulla och trångsynta mot det nya övervakningssamhället. Nu är det här och tänk så många arbetstillfällen och spännande saker det medför. Det kan inte bli som förr. Ja, förr vad är det? Vilket förr vill ni ha tillbaka - 1400talet eller you name it.
Det är bara till att omfamna det nya.
Min farfars far var en övervakare på järnvägen en gång. Så någonstans är vi alla lite övervakare.

ah17 skrev:Det är bara till att omfamna det nya.
, tycker det liknar gammalmodighet, stasi, nazi, pinochet m.m. 
Shit!korvgubbe skrev:2418579Ja...
t-rex skrev:2428393Har de fått några coola uniformer eller nåt för att skilja dem från vanliga simpla poliser?

Markus skrev:Och som vanligt är det oskyldiga muslimer som drabbas:
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen