GSXR1100R
The older i get the faster i was
Vi får se hur mycket pengar som är kvar efter ERF:et...alakhai skrev:Äss, gör slag i saken o hämta en Suzuki istället!!Ser fram emot att få prova nya 600:an!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi får se hur mycket pengar som är kvar efter ERF:et...alakhai skrev:Äss, gör slag i saken o hämta en Suzuki istället!!Ser fram emot att få prova nya 600:an!!
![]()
Jag sänkte mig 2 sekunder, kör numera låga 1.25 tiderZilversurfer skrev:Har den nya asfalten gjort något på tiderna? eller är det väldigt lite ny asfalt?
Mvh//ZF
GSXR1100R skrev:Jag sänkte mig 2 sekunder, kör numera låga 1.25 tider
Zilversurfer skrev:Har den nya asfalten gjort något på tiderna? eller är det väldigt lite ny asfalt?
Mvh//ZF
Öl & sprit försämrar ens omdöme, jag ska försöka att hitta 10 sekunder att kapa på lördagZilversurfer skrev:F*n vad snabb du har blivigt, legat i tjuvträning under vintern![]()
Ska du börja kapa från 1.25 hoppas jag faaaan att du kapar 15 sekunder annars drar vi ner ytterligare nåra varv på din körning...GSXR1100R skrev:Öl & sprit försämrar ens omdöme, jag ska försöka att hitta 10 sekunder att kapa på lördag![]()
alakhai skrev:Ska du börja kapa från 1.25 hoppas jag faaaan att du kapar 15 sekunder annars drar vi ner ytterligare nåra varv på din körning......
Fast.... Då blir det ju ingen körning alls för dig!!![]()
![]()
CorbenDallas skrev:10 minuter innan vårt första körpass (amatör 1), ska jag dra igång Silverpilen. Brukar kräva en kort löprunda för att den ska starta. Den här gången krävdes en lång. Sprang hela depån ner. Sprang hela depån upp igen. Helt död.
Min enorma kondition som jag tränat upp hela vintern (NOT!!) började göra sig påmind. Luft luft ge mig luuuft.
Nu kör folket ut på banan, körpasset börjar. Va fan, JAG då!!!?
Startmotor har jag, men taskigt med ström.Lasen skrev:jag har en startmotor som du kanske behöver!!!!![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |