Rapport frön Alanya

Ingoberra

Leg Byfåne
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
24 växlad Trek
Först möste jag saga att det saknas 2 vokaler pa ett turkıskt keyboard, gıssa vılka. Jag kom hıt ı fredags kvall och har legat och solat i 3 dar och har börjat fatt lıte farg. Vadret ar helt ok runt 30 grader och sol, tempen ı havet kanske 22 gr poolen 27gr typ. Det verkar vara hjalmforbud pa motor cyklar. Har sett 3 av 1000 som hade hjalm. ınte ens glasogon har dom pa sıg . Det tillsammans med en blank och slat asfalt och att folk kor som ıdıoter maste göra att det ar ett antal dodsoffer per ar har nere tycker jag. Har hunnıt handlat en hel del fake grejer, det fınns ju ı overflod om man sager. Kommer hem pa fredag och har da förhoppnıngsvıs blıvıt turkbrun. Hoppas det regnar dar hemma. :hihi

Turkiet är ett pissland tycker jag! Bättre här i Sverige :död

MVH Martin

PS: Finns Boomerang bar och och james Dean kvar????

Hörde att en svensk tjej på 18? år hade blivit skottskadad tidigare idag i en butik i Alanya och läget var allvarligt :(
Är lite småsugen på en resa dit ner framåt augusti, är det för sent att åka då?

Dee_cati skrev:
Hörde att en svensk tjej på 18? år hade blivit skottskadad tidigare idag i en butik i Alanya och läget var allvarligt :(
Är lite småsugen på en resa dit ner framåt augusti, är det för sent att åka då?

Inte för sent, snarare för varmt. Hoppas tjejen klarar sig.

MVH Martin

Jag och en polare var där förra året och jg åker inte tillbaka... tror jag hamnade i 3 rånförsök och 4 våldtäktsförsök. tror inte det gick en dag utan slagsmål.

Hotelpersonalen hatade mig och min polare för att vi dejtade 2 norska brudar. Dom sa det helt öppet till oss - att de ville att vi skulle byta hotel så att de kunde limma på tjejerna. Överalt man gick så började turkar ragga på tjejerna, ingen respekt alls att dom va med oss.

hyrde motorcykel där, blev lovad en honda XR-96, men fick nåt från tidigt 80-tal. oj va slut den hojen va när jag lämna tillbaka den. Höll på att krocka med en MC-polis, tror det va första gången han satt på en mc.

Hatar turkiet. hoppas du får kul i alla fall.

RSV_R skrev:
Jag tyckte allt utom turkarna va ok.... :)

Åkte dit med ett par polare o nåra tjejer... en av tjejerna är blond o väldigt söt... hon fick inte en lugn stund... började tjuta efter ett par dagar när hon inte pallade alla jobbiga turkar som antasta henne så hon åkte hem.. :mad:

Ingel skrev:
Hotelpersonalen hatade mig och min polare för att vi dejtade 2 norska brudar. Dom sa det helt öppet till oss - att de ville att vi skulle byta hotel så att de kunde limma på tjejerna. Överalt man gick så började turkar ragga på tjejerna, ingen respekt alls att dom va med oss.......

Samma sak hände för några år sen, Turkiet är inte bra (förutom vädret då).

Ingel skrev:
Jag och en polare var där förra året och jg åker inte tillbaka... tror jag hamnade i 3 rånförsök och 4 våldtäktsförsök. tror inte det gick en dag utan slagsmål.

Hotelpersonalen hatade mig och min polare för att vi dejtade 2 norska brudar. Dom sa det helt öppet till oss - att de ville att vi skulle byta hotel så att de kunde limma på tjejerna. Överalt man gick så började turkar ragga på tjejerna, ingen respekt alls att dom va med oss.

hyrde motorcykel där, blev lovad en honda XR-96, men fick nåt från tidigt 80-tal. oj va slut den hojen va när jag lämna tillbaka den. Höll på att krocka med en MC-polis, tror det va första gången han satt på en mc.

Hatar turkiet. hoppas du får kul i alla fall.

Håller med. Vi blev stoppade av två poliser som gick med k-pist som sa att en tjej blivit våldtagen av 4 killar. Den ena såg ut som mig och hade en likadan keps. Höll på att pissa på mig. Dom frågar efter pass, och (o)turligt nog hade jag mitt med mig. Dom kollade på det och flina till varandra. Jag tänkte: Springer jag så skjuter dom. Efter en stund skrattar dom och säger att dom bara skojade. Skitkul!

MVH Martin

glenoyne skrev:
Håller med. Vi blev stoppade av två poliser som gick med k-pist som sa att en tjej blivit våldtagen av 4 killar. Den ena såg ut som mig och hade en likadan keps. Höll på att pissa på mig. Dom frågar efter pass, och (o)turligt nog hade jag mitt med mig. Dom kollade på det och flina till varandra. Jag tänkte: Springer jag så skjuter dom. Efter en stund skrattar dom och säger att dom bara skojade. Skitkul!

MVH Martin

:rofl

\Masonit

Älskar Turkiet, har funderat på att köpa en lgh eller nått där nere, tyvärr kan man bara utnyttja det 5v per år eftersom man inte har mer semester så det blir ganska så dyrt i förhållande till användandet.

Men för bövelen håll er borta från Alanya helt sönder turistat och dom slemmiga turkarna raggar på allt som saknar snopp(ibland även det), så va det redan 96 när jag va där. Satsa på mindre ställen och möt dom trevliga turkarna och njut av vädret, kulturen och maten och allt som hör turkiet till.

Iofs så är det ju likadant i grekland med dessa äckliga slemmiga greker som inte kan hålla fingrarna i styr. Gick inte en kväll utan att jag ville göra om en greknäsa till en tyson-näsa när de kom och smörade för tjejen. Oftast på restauranger vilket resulterade i två gånger att jag gick till deras granne med ett brett hånflin mot den första greken :)
Blir nog ingen turkiet-resa med tjejen iaf, med polarna låter det bättre.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8