Rapport från Sundsvall

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
S3 -04
Så,
Då var premiärturen med Ninjan avklarad. Fan vad skön känsla att hojen är igång igen :kär. Jag var inte ensam på gatorna men det är flera veckor kvar innan säsongen slår in här uppe. Körde en av de två (!) roliga vägar som finns här uppe, och den var täckt delvis av grus, delvis av is. Så TomK - nu har du en isracerkonkurrent, om än på slitna sommardäck! :hihi

Jag åker nog ner imorgon igen, eftersom vädret ser ut att bli pissigt i Uppsala på söndag em. Vill inte hamna i +2 grader och regn...

/Ninjan (för att spara serverutrymme på SH skriver jag inte ut hela nicket. Jag sparar på detta sätt fyra bokstäver :rolleyes: )
 
Låter bra det Ninjan....
Vi ska ju ut och leka av os nu så du får skynda dig hem!!!
Vi ska ha RIKTIGT roligt i sommar!!! :yoparty
 
Härligt!! Ja, det rycker onekligen i körtarmen en dag som denna!
Hoppas du får härligt väder och hyfsat varm på nervägen!!
 
Det verkade bli skitväder imorgon, så jag åkte hem igen idag. Nu är jag i U-a och ska snart prova gatorna - men fasen vad det värker i häcken efter 30 ovana mil... :huvet
Och varmt var det INTE! Jag fick stanna i Huddik och köpa ett par vantar... brr...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top