Rapport från racet på Knutstorp 11-12 aug!

• Thread starter Thread starter RJ
  • Start date Start date
Grattis till en mkt bra placering! :tummenupp

(jag har en extra tank liggandes åt dig :))

Grymt RJ! Du är ju riktigt snabb! Är det Kexchokladen som är det hemliga trixet?
Kexchoklad skall man inte underskatta men det verkliga knepet är vattnet eller flurkmarksdricka som jag brukar säga. Alla som bor här vet vad jag menar, så det är bara att flytta hit... :D

Även om du nu blev 6:a så gratulerar jag dig till en mycket välförtjänt 4:e plats =)

Grymt RJ! Du är ju riktigt snabb! Är det Kexchokladen som är det hemliga trixet?

Jag har gjort lite hemliga vetenskapliga studier i smyg och kan nog bekräfta Wagges teori. RJ åker ingenstans utan minst tre st. kexchoklad nära till hands, men i motsats till vad många tror är det inte näringsinnehållet som är förklaringen utan jag misstänker att det hela rör sig om någon slags fetischism. :D

Till nästa års satsning som A-förare (finns väl inga tvivel om den saken :tungan ) Borde det inte vara några problem att få ett fett sponsorkontrakt från kexchokladstillverkaren då det knappast kan finnas en bättre reklampelare :)

Jag har gjort lite hemliga vetenskapliga studier i smyg och kan nog bekräfta Wagges teori. RJ åker ingenstans utan minst tre st. kexchoklad nära till hands, men i motsats till vad många tror är det inte näringsinnehållet som är förklaringen utan jag misstänker att det hela rör sig om någon slags fetischism. :D
:lol :tummenupp

Hur gick det på jobbet idag var du trött? (lämnade av Honken 02:15 imorse...)

:lol :tummenupp

Hur gick det på jobbet idag var du trött? (lämnade av Honken 02:15 imorse...)

Det gick bra, även fast jag kom i säng först vid 4 tiden. Trots att jag sov mesta tiden mellan s-vall och umeå tror jag att skräcken från den bombrepan efter E4:an gjorde att adrenalinet var så högt att det var fullständigt omöjligt att sova! :D

Men ärligt talat har det blivit ganska lite gjort idag, men första dan efter semestern är det ju nästan lovligt att ta det lite lugnt. Men imorrn bär det av mot inlandet så man äntligen får umgås med lite tystlåtna norrlänningar igen :)

Grattis till både körning och race rapporten. Alltid lika roligt att läsa den.

bra kört..
hur ser det ut 8-9 sept?????:tummenupp

Tack för alla gratulationer, det värmer! :)

Det ser väl bra ut den 8-9! :tungan
Har funderingar på att köra då!

och "vad"/"var" ska du köra?????:va

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...