Rangordning

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Spammer AleX är tillbaka från garaget :näsblod

Som alla inom RR vet så krävs det ju pengar för att kunna rejsa..
och som ni alla oxå vet så skiter man inte pengar.. (har inte lyckats än)
Några saker som jag ser soom bra att ha..
Men vilket ska man satsa på att köpa först..
Jag gör en liten lista som ni gärna får fylla på medoch rangordna (viktigast först)

Styrdämpare
Däckvärmare
Brandsläckare
transport(har kapellsläp o bil nu)
Drevsats
Verktygslåda
Depåtält(går det att ställa en husvagn i depån? får man?)
"Golv"
Helsystem
 
AleX skrev:
Spammer AleX är tillbaka från garaget :näsblod

Som alla inom RR vet så krävs det ju pengar för att kunna rejsa..
och som ni alla oxå vet så skiter man inte pengar.. (har inte lyckats än)
Några saker som jag ser soom bra att ha..
Men vilket ska man satsa på att köpa först..
Jag gör en liten lista som ni gärna får fylla på medoch rangordna (viktigast först)

Styrdämpare
Däckvärmare
Brandsläckare
transport(har kapellsläp o bil nu)
Drevsats
Verktygslåda
Depåtält(går det att ställa en husvagn i depån? får man?)
"Golv"
Helsystem

Intressant...styrdämpare och däckvärmare är viktigare än transport, tält och verktyg?
 
AleX skrev:
1.Brandsläckare
2.Verktygslåda
Drevsats
Helsystem
Styrdämpare
Däckvärmare
transport(har kapellsläp o bil nu)
Depåtält(går det att ställa en husvagn i depån? får man?)
"Golv"
1 och 2 är nödvändiga, resten kan man klara sej utan. Husvagn är helt ok att ställa i depån
 
Verktygslåda
Brandsläckare
transport(har kapellsläp o bil nu)
Depåtält(går det att ställa en husvagn i depån? får man?)Ja det får du
Drevsats
"Golv"
Däckvärmare


Styrdämpare beror på hur hojen funkar utan-
Helsystem är onödigt och korkat´. Onödigt för att det är inte de två hästarna som begränsar dig - Korkat för att bullerkraven är skithöga på de svenska banorna.
 
Chris Ash skrev:
Intressant...styrdämpare och däckvärmare är viktigare än transport, tält och verktyg?


min lista var inte rangornad eftersom jag skrev vad jag kom på..

Dessutom har jag just nu släp med kapell som transport....
men det finns bättre..

Min rangordning:

4.Styrdämpare
3.Däckvärmare
1.Brandsläckare
5.transport(har kapellsläp o bil nu)
6.Drevsats
2.Verktygslåda
5,5.Depåtält(går det att ställa en husvagn i depån? får man?)
5,8."Golv"
7.Helsystem


Anledningen till jag skrev 5,* är att jag funderar på att ha en husvagn som man öppnar upp o struntar i tält utan har husvagnen som meckvagn och en markis ut ... invändningar mot det?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top