RamSne Retta

nope

Jag kan ordna det, inga probs, bara skicka ett PM så bestämmer vi tid och plats och pris.

Kommer bli bättre än nytt :yoparty

:4skrika jag fick inte den bakdelen jag ville ha men om och när jag får tag i den del jag behöver hör jag av mig direkt tack så länge:tummenupp

Ok tack och förlåt för min otydlighet:krama jag försökte förklara men han sa att aluminium är svårt och han ville inte göra det även om fastän det ej va huvudramen han hade svetsat åt en inna med dåligt resultat det sprack efter 2 dar. men hittar man bara ngn som är villig så verkar det som att det kan gå då med tanke på att dom flesta som svarat är positiva. tack så mycket:tummenupp

Jaha, bakramen är svetsad på en 99-01? På min 02 så är den skruvad.

Men somsagt, han som inte ville svetsa din ram kan inte ha varit svetskunnig. T.o.m jag skulle klara av det och jag är ingen svetsare, men jag har en del erfarenhet av TIG svetsning i både svart, rostfritt och alu. Så prata bara med rätt person så fixar det sig.

Annars så har du en ram här, ser ut att vara en med skruvad bakram. Fast det blir dyrare förståss. http://www.blocket.se/vi/14459244.htm?ca=11_s

Last edited:
PM:a om du behöver hjälp sen , så får du telnr till grannen. Han har eget företag o har svetsat alu sista 20 åren. Bygger alubåtar till vardags + åtar sig alla möjliga knepiga svetsjobb när tid finnes. Riktigt duktig kille ! Finns lite utanför Torsås...sen går du tvärs över vägen så bjuder jag på kaffe !...:tummenupp

Jaha, bakramen är svetsad på en 99-01? På min 02 så är den skruvad.

Men somsagt, han som inte ville svetsa din ram kan inte ha varit svetskunnig. T.o.m jag skulle klara av det och jag är ingen svetsare, men jag har en del erfarenhet av TIG svetsning i både svart, rostfritt och alu. Så prata bara med rätt person så fixar det sig.

Annars så har du en ram här, ser ut att vara en med skruvad bakram. Fast det blir dyrare förståss. http://www.blocket.se/vi/14459244.htm?ca=11_s

Inte skruvad,bakramen är sågad rätt av dvs 98-01 ram

killen som säljer finns här på Sh kallar sig för mrgsxr om du vill fråga han nått

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år