Silwer
för******
ok, vilka ska jag köpa alltså? och var i Sverige?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

GIXxXER skrev:skit i rampuckarna, har sett allt för många hojar med avbrutna ram/motorfästen.
ge tusan i att vurpa i stället.....
har du fått i hopa hojen föresten????
KetogaN skrev:Det är skillnad på olika rampuckar.
RG puckarna som jag hade på min 750 höll bra.
om du ska svarva själv är det viktigaste att du har en "mjuk" bult annars är risken stor att du knäcker motorfästet. dom har dessutom en inner hylsa av metall så att själva pucken kan rotera runt bulten när den dunkar i marken så så sätt minskar också risken för att vrida/knäska av bulten.
Jag har inte sett en enda hoj som knäckt motorfästet när dom haft de "dyra" RG puckarna, och jag har sett många krasher inklusive min egen. (dom blir böjda och jävliga men varken puckarna eller motorfästet knäcks)
Baronen tex har mig veterligen hemmagjorda eller hur ?
KÖP puckarna det är en kanongrej!!
/KetogaN
Silwer skrev:fins de att köpa i Sverige då?
smiler skrev:Nån som beställ sånna här?? Motovation
Funderar på att beställt både ram, koppling å svingpuckar..... måste då dock beställa från USA då dom inte verkar ha nån återförsäljare i Europa......

UnderDOG skrev:Funderar på att köpa, Dollarn är ju svinlåg just nu, dessutom finns ett en "Gift-option" som man kan klicka i, klickar man i den så står inte beloppet på fakturan, så tullen borde inte ta det.
//A.
UnderDOG skrev:Fan Limstift, att jag inte tänkte på att du bodde i Knugälv, då kunde man ju åkt ut till dig och så kunde du "måttsvarvat" (säger man så?, ungefär som måttsy alltså) ett par åt mig.. Men nu har du ju mycket att göra säger du ju... Det är ju trist..
//A.
UnderDOG skrev:Funderar på att köpa, Dollarn är ju svinlåg just nu, dessutom finns ett en "Gift-option" som man kan klicka i, klickar man i den så står inte beloppet på fakturan, så tullen borde inte ta det.
Annars har jag släkt over there som man kanske skulle kunna få att jobba lite
//A.
smiler skrev:Om jag nu beställer de jag tänkt så blir det ca. 180$ varför skulle tullen ta det??? Betalar man inte momsen i USA då?? Eller hur funkar det??? Vill ju inte få några överaskningar......
MackeNo1 skrev:Jag har sett en kraschpuck som man sätter vid ljuddämparen bak för att skydda den vid en krasch. Någon som vet om man kan köpa sånna i sverige?
Har sett några som man sätter i styrändarna också, kan nog va bra.
Vad finns det mer för puckar man kan köpa? Ska åka halvförsäkrat så jag vill ha så många som möjligt![]()
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |