Trötter
Ny medlem
Ja, idag släptes Rammsteins nya album Rosenrot, har fått tag på ett exemplar av skivan och den verkar vara lovande, kan inte hitta en enda låt jag inte tyckte om, någon annan som har hört cd; n ännu?, om vad tyckte ni om den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gia skrev:Äntligen! Då kan jag ju roa mig med att helt olagligt införskaffa denna skiva via nätet ikväll!![]()
floodi skrev:Skiva med rammstein ska inte tankas ner , den ska köpas ärligt för att dom tuffa
tyskarna ska få lite kosing.
mjukis skrev:Vet inte en dålig låt dom gjort!?
McKlauf skrev:Rosenrot var helt klart en stor besvikelse.
Förresten har det funnits ett par dagar på Direct Connect.
Enda låten jag tyckte var bra, var just benzin som kom ut tidigare än albumet![]()
Inte nära Reise, Reise.
(Med posten så klart.)prulle skrev:Kokain å smurf (tror den hette så)
Köpte singeln benzin å den va grym så nu är rosenrot på väg hem(Med posten så klart.)
Bara för du säger det så..tycon1 skrev:Kokain är en av deras bästa låtar...den är lite udda bara, lyssna gärna 2ggr så inser du snart att den är riktigt bra!![]()
McKlauf skrev:Rosenrot var helt klart en stor besvikelse.
Förresten har det funnits ett par dagar på Direct Connect.
Enda låten jag tyckte var bra, var just benzin som kom ut tidigare än albumet![]()
Inte nära Reise, Reise.
och en andra massa coola smilies!mjukis skrev:Gör om, gör rätt.. eller Hör om, hör rätt.
Skivan är grym! Va lite inne på ditt spår först men efter att ha lyssnat så![]()
![]()
och en andra massa coola smilies!
Förresten har det funnits ett par dagar på Direct Connect. Inte bara på dc, även på,i,runt,över internet överhuvudtaget![]()
mjukis skrev:Dra på "Wo Bist Du" på max!! Har fastnat för den stenhårt! Tung och långsam, precis som det ska vara.
Den låten kommer fanimej lätt ge mej stånd när ja ser dom live i sommar!!![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |