Rammstein

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Xtra Terrestrial 660
Kollade in Rammsteins nya video i går. Hade helt missat att den haft premiär.

Bra mycket bra, både låten och videon. Lite förändring i soundet men fortfarande en väldig massa Rammstein, om inte mer Rammstein nu än innan. :rock :yoparty

Kanske de flesta som gillar Rammstein redan hört och sett Mein teil, men för mig var det en uppfriskande nyhet

supernaut skrev:
Mingves! Har du hört den nya? Och vad tyckte du i så fall om den?
Tyvärr så har jag inte haft möjligheten, visste inte förrän ditt inlägg att de släppt en ny platta...

//M

Trevligt! Jag kollade faktiskt häromdagen bara ifall de hade kommit med någon ny skiva men då hittade jag inget på websidan iaf. Får tanka ner o kolla om det är något att ha.

Coola Ola skrev:
Trevligt! Jag kollade faktiskt häromdagen bara ifall de hade kommit med någon ny skiva men då hittade jag inget på websidan iaf. Får tanka ner o kolla om det är något att ha.

De har bara släppt en ny singel än så länge. Den är bara släppt i Tyskland, österrike och Schweiz om jag inte minns fel... det stod iaf på www.rammstein.com

De har presenterat sin turneplan för Tyskland. Jag vill gärna se dem, men de måste väl köra turne utanför Tyskland också? Annars får jag väl åka till Tyskland och se dem... 46 euro kostar biljetterna iaf...

:yoparty

Last edited:
Ja orginalet, sedan finns det ett annat orginal som hänger på sporthoj men det är inte samma;)

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!