Rammstein har köpt sig en riktig hoj

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Har bara kört encylindrigt tidigare.. har resonerat lite så att hellre en trött hoj ett år för länge, än ett träd ett år för tidigt!
Men så nu står då en sån där snabb än i garaget :banana :hoppa :banana :fyllisar

Kommer bättre bilder i morgon!

Bifogat

• Gixxer.JPG
    Gixxer.JPG
    57.2 KB · Visningar: 148
  • Gixxer2.JPG
    Gixxer2.JPG
    54.8 KB · Visningar: 114
  • Gixxer3.JPG
    Gixxer3.JPG
    54.7 KB · Visningar: 113
Rammstein skrev:
Har bara kört encylindrigt tidigare.. har resonerat lite så att hellre en trött hoj ett år för länge, än ett träd ett år för tidigt!
Men så nu står då en sån där snabb än i garaget :banana :hoppa :banana :fyllisar

Remember me, köpte din crosshjälm i våras?... Jag har gjort samma sak, men efter en månad med körkort :)

//@

edit: Glömde ju naturligtvis, gratulerar till nyförvärvet, hoppas du blir lika nöjd som jag är!

Bifogat

• Andreas 025.jpg
    Andreas 025.jpg
    81.4 KB · Visningar: 108
Ojje! Trevligt!

Å nu till den viktigaste frågan, går den på bakhjulet!?!?!?+1+ :hihi

Rammstein skrev:

Den där får du inte tråkigt med... det finns ett stort fel på den dock - den mår som bäst när du kör den hårt!

d1ce skrev:
Remember me, köpte din crosshjälm i våras?... Jag har gjort samma sak, men efter en månad med körkort :)

//@

edit: Glömde ju naturligtvis, gratulerar till nyförvärvet, hoppas du blir lika nöjd som jag är!

Grattis själv! Polarn har en precis likadan CBR...den har legat i skogen 3 gånger så dom verkar farliga dom där :D Men nog fan rullar den än :tummenupp

Sålt Husan?

Edit: Hur är det löst med låset till facket under sadeln? Kanske några bilder på hur du/ägaren innan satt det? Polarn som undrar.. :)

Last edited:
Rammstein skrev:

Ahh 750 helt rätt! :Bugar :yoparty :yoparty

En Gixxer 750 från 98 o frammåt verkar fan jäkligt ultimat för pengarna. Jag menar, vem behöver mer än en rapp 750? Måste testa en sådan någon dag. Nån? :)

Rammstein skrev:
Grattis själv! Polarn har en precis likadan CBR...den har legat i skogen 3 gånger så dom verkar farliga dom där :D Men nog fan rullar den än :tummenupp

Sålt Husan?

Edit: Hur är det löst med låset till facket under sadeln? Kanske några bilder på hur du/ägaren innan satt det? Polarn som undrar.. :)

Heh, jag är lite lyckosammare, den har bara smakat asfalt ännu :)

Joda, den är såld till WDac här på forumet. Behövde något jag kunde åka med då jag snart torskar möjlighet till bil :(

Jag kan ta lite bilder ikväll och skicka över om du har en e-mail? Eller så kan jag bara posta dem här.

//@

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard