Passe
passe
Är det någon som vet beteckningen på ramlagren till blata-kopian, skf-nummer eller mått på lagren. Även hjul-lagrens beteckning samt pack-boxar till motorn vad de har för mått eller beteckning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Passe skrev:Är det någon som vet beteckningen på ramlagren till blata-kopian, skf-nummer eller mått på lagren. Även hjul-lagrens beteckning samt pack-boxar till motorn vad de har för mått eller beteckning.
mullerhawk skrev:Kullagrerna skall vara 6203 (storleken). Sen bör dom ha toleransen C3. Packboxarna skall vara 25-17-4mm. Prova att kontakta Jacking AB i Stockholm, dom är lätta att ha att göra med. Köpte alla mina lager / bultar och packboxar där när jag hade min Blata kopia.
Michael
Passe skrev:vilka fler lager skall man byta ut när man delar på motorn? Till vatten-pumpen, lager? Packbox? Beteckning+mått?
mullerhawk skrev:Vattenpump och packboxar till dom har jag tyvärr inte en susning om, då min var en luftkyld Blata kopia (Sendai Tai Chi). Ramlager är iallafall 6203(C3) och packboxarna enligt ovanstånende mått.
Michael
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti