Josafan skrev:Men rakkniv då? Var får man tag på en sådan? Skulle vara fint att prova![]()
Kopte min pa en loppis.
Lycka till.....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Josafan skrev:Men rakkniv då? Var får man tag på en sådan? Skulle vara fint att prova![]()
bq skrev:mach 3 i duschen, skäggstubben är mjuk å man får ett bra resultat![]()
Blev rakad med kniv av en riktig barberare i australien en gång,dagen efter reagerade huden med att bli röd o sved som attan,dessutom fick jag vätskeansamlingar i hela ansiktet som dessvärre förblev kroniskazoddri skrev:Nej.
Det är väldigt svårt att raka sig med en sån. Har försökt lära mig men det är jobbigt, dessutom borde man först öva på nån annan så man inte skär sig så mycket men polarna har inte velat ställa upp.. :kocko
De som vet påstår dock att man får absolut bäst resultat med en kniv, förutsatt att man kan det. Annars kan det bli![]()
juha01 skrev:Hur gör ni med näshåren då?? Jag HATAR att rycka skiten! Man nyser och gråter, om vartannat.![]()
Lugn skrev:Annars kostar val en sarskild nasharstrimmer inte manga pengar?
juha01 skrev:Jo jag vet... men är inte det lite..............Gay??????![]()
![]()
ktmjacke skrev:Blev rakad med kniv av en riktig barberare i australien en gång,dagen efter reagerade huden med att bli röd o sved som attan,dessutom fick jag vätskeansamlingar i hela ansiktet som dessvärre förblev kroniska![]()
elvin2008 skrev:raka medhårs? Jag har alltid rakat uppåt, varför säger alla nedåt?
juha01 skrev:Hur gör ni med näshåren då?? Jag HATAR att rycka skiten! Man nyser och gråter, om vartannat.![]()
Hurgan skrev:Köp en trimmer,lägsta klipphöjd å du får perfekt
skäggstubb utan irriterad hud !
Ca:500 spänn å sen avgudar brudarna er![]()
Om det funkar på pungen vet jag inte.......
En gång vid ett lyckligt tillfälle så skulle jag på damens begäran fixa ordning där lite. Först plockade jag det värsta med trimmer...Det skulle jag INTE gjort.Jonathan skrev:Prova INTE att raka därnere med trimmer!
Då punghuden är mjuk som satan så formar den sig efter saxarna som går mot varandra på trimmern och voilà -->
Men du kanske kan prova att hoppas ner i frysen nån timme så den drar ihop sig och prova![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |