Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maverick skrev:Enligt läkaren så e mitt underben rakt.. visst.. har inte tänkt på det så mkt.. men nu när jag ställde mig upp i kortbyxor framför spegeln så tror jag att han har fel.. har faktiskt aldrig själv sett att det varit så jävla snett.. eller vad tycker ni??
men bröt inte du bara lårbenet?? eller har jag missat något..valmers skrev:Äsch, det är ju nästan rakt. Jag har en fin bula mitt på smalbenet, där benpipan tittade ut.![]()
Nej, passade på att bryta av sken- och vadben också när jag ändå var igång. Skulle ju ändå upp på slaktbänken.Maverick skrev:men bröt inte du bara lårbenet?? eller har jag missat något..
Får vi se lite porriga benbilder dåvalmers skrev:Nej, passade på att bryta av sken- och vadben också när jag ändå var igång. Skulle ju ändå upp på slaktbänken.

Kul att se dig på fötter igenMaverick skrev:Enligt läkaren så e mitt underben rakt.. visst.. har inte tänkt på det så mkt.. men nu när jag ställde mig upp i kortbyxor framför spegeln så tror jag att han har fel.. har faktiskt aldrig själv sett att det varit så jävla snett.. eller vad tycker ni??
hehe.. jo.. det e väl lika bra o ta allt på en gång..valmers skrev:Nej, passade på att bryta av sken- och vadben också när jag ändå var igång. Skulle ju ändå upp på slaktbänken.
tackar.. jo det känns skönt.. fast än e det en lång väg kvar.. men har ju helt klart börjat se ljuset i tunneln..GSXR1100R skrev:Kul att se dig på fötter igen![]()
..det lilla!kaZmur skrev:Sparar du dyra byxpengar eller? Satan va luden du är![]()

Skål!!Swedie skrev:Wooh oohoo hoo aha ha haaaa eaaah
Där rök den sparade ölen du hade i kylen eller vad?Swedie skrev:Wooh oohoo hoo aha ha haaaa eaaah
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |