Rakt underben?

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Enligt läkaren så e mitt underben rakt.. visst.. har inte tänkt på det så mkt.. men nu när jag ställde mig upp i kortbyxor framför spegeln så tror jag att han har fel.. har faktiskt aldrig själv sett att det varit så jävla snett.. eller vad tycker ni??

Bifogat

• ben.JPG
    ben.JPG
    68 KB · Visningar: 583
Maverick skrev:
Enligt läkaren så e mitt underben rakt.. visst.. har inte tänkt på det så mkt.. men nu när jag ställde mig upp i kortbyxor framför spegeln så tror jag att han har fel.. har faktiskt aldrig själv sett att det varit så jävla snett.. eller vad tycker ni??

Efter 2 groggar är det ingen som märker något. :D

Äsch, det är ju nästan rakt. Jag har en fin bula mitt på smalbenet, där benpipan tittade ut. :hihi

Undrar hur full läkaren var eller vilken referensram han har, jag har precis plockat en 5 bärs och tycker att det är lite snett faktiskt....

Maverick skrev:
men bröt inte du bara lårbenet?? eller har jag missat något..
Nej, passade på att bryta av sken- och vadben också när jag ändå var igång. Skulle ju ändå upp på slaktbänken.

valmers skrev:
Nej, passade på att bryta av sken- och vadben också när jag ändå var igång. Skulle ju ändå upp på slaktbänken.
Får vi se lite porriga benbilder då :banana

Maverick skrev:
Kul att se dig på fötter igen :tummenupp

valmers skrev:
hehe.. jo.. det e väl lika bra o ta allt på en gång.. :D

benet är nog rakt! men mjukdelarna kan vara missformade! du har ju inte använt musklerna på evigheter och så har dom fått en del stryk oxå!

Vad har hänt? nyss blivit medlem så jag har nog missat det

Sparar du dyra byxpengar eller? Satan va luden du är :D

Ser väl, tja, kanske, liiite snett e det väl! Skämt o sido! Klart fan det e snett! Men tror nog att det kan vara mjukdelarna som nån sa! Min arm/axel e fortfarande sne och jävligt missformad efter ca 8 månader, och då bröt jag inte ens nåt! Sen att dom tömde sammanlagt 1 liter vätska ur armen e väl en helt annan sak! :D

Med tanke på hur fina bilder man sett tidigare på dina skador så tycker jag det har läckt fint! Krya på dig så ses vi kanske på vägarna nån gång! :tummenupp

han kanske menade det andra benet? antigen det, eller så är benet rakt, och det är resten av dig som är skev.

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard