rakning för men

Gilette engångshyvlar, 10 pack, med 2 blad, dom brukar klara 2 rakningar..efter det får dom pung-tjänst!

Så när bladen börjar bli slitna och liksom sliter ut stråna istället för att skära av dem så använder du den runt/på pungen? :gnissla Är ju då man får en massa såna där blodprickar överallt ju... :3freak

Jag tror du skojar på mej.

Last edited:
Så när bladen börjar bli slitna och liksom sliter ut stråna istället för att skära av dem så använder du den runt/på pungen? :gnissla Är ju då man får en massa såna där blodprickar överallt ju... :3freak

Jag tror du skojar på mej.
Va ä du för en skabbig en? Blodprickar? :näsblod

Ahh, då kan jag passa på att fråga om någon vet en riktigt bra maskin som jag kan använda både på huvet och i ansiktet.

Är så trött på mecket med att löddra in huvet och raka så jag hela tiden låter det växa typ en vecka, rakar mig till helgen när man ska vara fin :arsele Oc då blir det mer jobb med hårmaskin först och hyvel sen.
Vill ju ha en maskin som man kan raka huvet typ varannan dag!

Så tips emottages tackamt!

Tack för tipset... :)

Men det var inte en sån jag menade, jag menade en rakaparat för ansiktet fast som man kan använda på huvet. Jag kör alltså i dagsläget hyvelkort över hela huvet! :gnissla

Brukar köra med mach3.. men den där merkur ser ut som nånting jag skulle vilja ha... Funkar den bra också?

Den fungerar väldigt bra, det bästa är dock att man kör med vanliga rakblad.. dem räcker 2-3 ggr längre och kostar en bråkdel av vad gillette tar.

Gillette mach3 5-pack 119kr
Merkur eller Feather rakblad 10-pack 54-59kr
http://www.gents.se/categories/rakblad.htm

you do the math..

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Efter rykten om en ny retro...