rakare clipons

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
vart får man tag på clipons som inte lutar nedåt. vill vinkla ut dessa lite och ha en annan vinkel, dvs lite som att ha ett rakt rör som styre

Bruno skrev:
2234068 vart får man tag på clipons som inte lutar nedåt. vill vinkla ut dessa lite och ha en annan vinkel, dvs lite som att ha ett rakt rör som styre

Byt sida på dom du har. Sätt den högra på vänster sida upp och ner och viseversa.

Last edited:
Matti skrev:
2234085 Byt sida på dom du har. Sätt den högra på vänster sida upp och ner och viseversa.

går inte på sukkan, blir en grym vinkel åt fel håll då. har nämligen provat. man tack för tipset

Vet inte om detta är till någon hjälm. Men mina sitter över kronan, riktigt skönt! :tungan

PVM har gryma styrhalvor
Jag håller på att förhandla med dom om jag kan köpa in deras grejor oxå :tummenupp
(går dock lite trögt just nu :gnissla )

Men kolla PVM!!!

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
2234527 PVM har gryma styrhalvor
Jag håller på att förhandla med dom om jag kan köpa in deras grejor oxå :tummenupp
(går dock lite trögt just nu :gnissla )

Men kolla PVM!!!

.../Yoshi

ska kolla. hur gick det med importhojarna???

pong skrev:
2234513 Vet inte om detta är till någon hjälm. Men mina sitter över kronan, riktigt skönt! :tungan

hjälper inte tyvärr. har en skada i ena handleden och som det är nu så är det antinget ett clipon med annan vinkel eller streetfightersetup, och det sista går fetbort.

pvm clipon kostar ju multum, bara darius som har råd att köra med sånna

FI clipon är helt raka ingen vinkel.(gillar inte jag)

försök att få tag på typ Vertex eller nått annat märke

Bruno skrev:
2235892 skitfint, tack

fan måste kolla om det går och vända på mina får så ont i ryggen av och sitta och ligga över tanken får kanske bli nått liknande från roffes motor i värsta fall om det inte går och vända på dem:va

Bruno skrev:
2234068 vart får man tag på clipons som inte lutar nedåt. vill vinkla ut dessa lite och ha en annan vinkel, dvs lite som att ha ett rakt rör som styre

Det blir av någon anledning knäppt tungstyrt om du vinklar dem "framåt" eller som du skriver, som ett rakt rör. Fattar inte riktigt varför men när jag satte clipon på min Monster så satte jag dem rätt så framvinklade och det gick nästan inte att styra. Då vred jag dem så handen precis fick plats mot tanken vid fullt styrutslag då då kändes det bra.

Nu pratar jag inte om vinkeln som lutar dem neråt framifrån sett.. äh du hajar :3freak

Back