Raka er!

Tänk det har jag faktiskt inte prövat... (Tänk vad vi lär oss nyttiga saker av varann!!) Hur luktar det egentligen? :va

Som blåslampat boghår ungefär:D Testa, du om någon har väl tillgång till bastuagregat?

En annan trist lukt apropå flugor btw. När flugor övervintrar så dunstar dom sig torra för att inte frysa... Jag och en polare plockade ner en båtställning en tidig vår på värmdö av alurör. I ett hörn hade tusentals flugor krupit in och övervintrat men fukten hade inte kunnat krypa nånstans pga aluminiumet. När Jag drog ur ett rör hördes ett "sschhhwwouulung" och en kräm bestående av ruttna flugor sköts iväg på polarens hand. Det är den absolut vidrigaste stanken Jag erfarit inkl fettavskiljare och hushålssopor.

Last edited:
:D Testa, du om någon har väl tillgång till bastuagregat?

Nej, jag är en ordentlig bög, jag går inte på såna klubbar.

Jag ska prova att pyrra lite på döda flugor på fönsterblecket när jag kommer hem.

Självklart så rakar man sig men ja fuskar lite så det är bara ben och armar som rakas veckovis nuförtiden och detta pga minskat luftmotstånd när ja löper.
Mestadels korta distanser vid tävling och det är då håret försinkar och därför avlägsnas.
Bringan brukar ja raka så här på hösten och vintern när ja jobbar mycket i simhallen.

Jag kommer bli en 78-åring med bakvänd keps som säger bah och röker trolltobak. Det här med att växa upp och stadga sig lockar ju inte mer nu.

Annars har jag hört att denna TV-kändis fortfarande är singel.
Kanske något att satsa på?

[YOUTUBE-ID]5P32_J6Tt88[/YOUTUBE-ID]

Okej då, säger du det så :) :tummenupp

Före och efter:

Bifogat

• Namnlös.jpg
    Namnlös.jpg
    32.1 KB · Visningar: 35
  • DSC00056.JPG
    DSC00056.JPG
    33.2 KB · Visningar: 42
Tror du inte jag har rakat dem också? Här kommer bildbevis:

300px-Legs.jpg

Tänk nu bara på att använda lugnande salvor på huden. Annars blir du snart rödprickig. För att inte tala om klådan som kommer!!! :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT