Raka er!

Jomen hörrni! Jag har ju inte finrakat! Det blir intga blomstrande hårsäckar här inte. Jag drg av det mest virvlande lockarna med "fårsaxern" bara för att kolla hur mycket det var. Och som henkan sa så borde Jag tagit brynen med, då hade det blivit Ännumer hår.

Då ska Jag bo i en 24 kvadratare också med Dio på väggen!

23½! Men garanterat högst upp i hela Vasastan. Å de e gamla båtprylar på på väggarna och ångmaskiner på hyllorna. :hihi

/Karlsson på Taket

Haha, just d. Åmgmaskin! Det var grejjer det!

Jag skaffade den lyan för länge sedan när jag började på KTH, När jag tog examen klar 5 år senare så stod jag och beundrade utsiken ut över stan och bort till de södra förorterna och sade sedan tyst till mig själv. "Den här lilla lyan är så mysig så här bor jag fan kvar till den dagen jag hittar ngn att bo med och blir tvungen att skaffa större". Sedan gick det några år.... :hihi
Men jag trivs, och eftersom jag inte gillar att ha mycket att städa och vill ha mycket pengar över till garagen, hobbybilen, HD.n och veteranbåten så är det kanon. Dessutom slipper man efter ett tag alla parmiddagar, eftersom de vet att jag ser den lilla lyan som en ursäkt att inte bjuda igen. Vi har en större lya på sveavägen i familjen, men där vill jag inte bo. Då mister jag min utsikt plus att de kör ju hoj som cp:n där på kvällarna..... har jag hört :gnissla

Last edited:
Då skall jag be att få rekomendera en annan filmsnutt.
http://www.youtube.com/watch?v=1Q2LjbkWzyQ&mode=related&search=

Du har en film för varje tillfälle du!:tummenupp

Jag skaffade den lyan för länge sedan när jag började på KTH, När jag tog examen klar 5 år senare så stod jag och beundrade utsiken ut över stan och bort till de södra förorterna och sade sedan tyst till mig själv. "Den här lilla lyan är så mysig så här bor jag fan kvar till den dagen jag hittar ngn att bo med och blir tvungen att skaffa större". Sedan gick det några år.... :hihi
Men jag trivs, och eftersom jag inte gillar att ha mycket att städa och vill ha mycket pengar över till garagen, hobbybilen, HD.n och veteranbåten så är det kanon. Dessutom slipper man efter ett tag alla parmiddagar, eftersom de vet att jag ser den lilla lyan som en ursäkt att inte bjuda igen.
Haha, soft! Yepp, det är så det får bli!
Vi har en större lya på sveavägen i familjen, men där vill jag inte bo. Då mister jag min utsikt plus att de kör ju hoj som cp:n där på kvällarna..... har jag hört :gnissla
Ja se de där ungdomarna med sina helvetesraketer:mad:

Last edited:
Haha, just d. Åmgmaskin! Det var grejjer det!

ehmm... känns inte det lite overkill? jag menar, en vanlig rakhyvel gör ju jobbet bra (*hint* tråden har spårat ur)

(föresten, raka er för fan inte med en engångshuvel, då ber man om att kapa k*ken 2 cm samt förlora minst 7 liter blod...)

ehmm... känns inte det lite overkill? jag menar, en vanlig rakhyvel gör ju jobbet bra (*hint* tråden har spårat ur)
Det spårar alltid ur när Jürgen och grabbarna kliver in i tråden, Jag är inte helt oskyldig själv heller.
(föresten, raka er för fan inte med en engångshuvel, då ber man om att kapa k*ken 2 cm samt förlora minst 7 liter blod...)
Är det inte vad som kallas för extremsport?

Jo för vissa. I kombo med blåslampan då eller?:D

Jag har faktisk, slightly intoxicated, rakat brösten med blåslampan i båten inför en förstummad publik. Det funkar! Men man konar som ett sämre krematoriom efteråt :gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT