Raka er!

Det är faktiskt lättare med hyvel. Mycket smidigare och risken att man skär sig är inte stor om man använder den rätt samt har bra med lödder.

Dessutom klias det inte lika jävla mycket efter ett tag om du hyvlar/vaxar bort allt istf att "bara" trimma ;)

Men då blir man ju hal ju!:näsblod

"(Jürgen är portad från den här tråden )"

:gråta

Varför raka vägen hem till din raka apparat? Jag vill ha dig, permanent!

Jag tänkte snarare på de karderna du ståltserade med på puben.. Du måste ju ha en järv på varje underarm. Trist att bli brädad i sin egen rakningstråd...

Last edited:
Nu spruta ja just på parfym på mitt nyrakade bröst, sved te lite gött, satte på mig en skjorta me översta knapparna uppknäppta, på me ett stiligt halsband, lite armband o tjaffs o sen ska jag ta mina ciiider o dra iväg nu..
gay-evening :D :D :rofl

Nu spruta ja just på parfym på mitt nyrakade bröst, sved te lite gött, satte på mig en skjorta me översta knapparna uppknäppta, på me ett stiligt halsband, lite armband o tjaffs o sen ska jag ta mina ciiider o dra iväg nu..
gay-evening :D :D :rofl
Själv var jag glad att jag hade kommit i puberteten så jag fick hår på bröstet. Är det inne att inte vara könsmogen nu? :va

Hade en snubbe på jobbet en gång som tydligen inte gillade sin hårväxt och han rakade sina armar..jag blev sjukt äcklad av stubben på armarna när jag såg det...hur omanligt var inte det??

Nej fy..raka inte sånna ställen. Har varit med både håriga killar och ickehåriga killar och måste säga att båda tilltalade mig. Det sitter liksom inte där..det är personen i fråga som är attraktiv och då blir personens kropp attraktiv tycker jag!

Längre hår på andra ställen borde däremot bannlysas..både på killar o tjejer!

Rakning is da shiznit...

Kör pungen, magen och under armarna själv, känns mycket fräschare och ser bättre ut tycker jag.

Inflammerade hårsäckar suger dock.

Har rakat framsida smalben när jag åkte skidor i Österrike, bra som fan då man slapp få irriterad hud efter timmar i pjäxor :tummenupp
Såg dock förjävligt ut =)

funkar det? Jag har bara hört no-no kring Veet...

... och hur är det att köra pungen med sånt? Känsligare hud där man man tänka.
Det är bara amatörer som misslyckas (precis som vanligt).

1. Köp en produkt som är anpassad för män
2. Följ anvisningarna, speciellt tidsbegränsningen
3. Det är OK att använda på glockenspiel också, men man får prova sig fram med tiden. Glockenspiel är givetvis mycket känsligare än exempelvis magen.
4. Använd stoppur!

Röda prickar som kan uppstå vid intimrakning minimeras om man använder regöringsspray för sexleksaker på dom intima delarna.

Mark

Det är bara amatörer som misslyckas (precis som vanligt).

1. Köp en produkt som är anpassad för män
2. Följ anvisningarna, speciellt tidsbegränsningen
3. Det är OK att använda på glockenspiel också, men man får prova sig fram med tiden. Glockenspiel är givetvis mycket känsligare än exempelvis magen.
4. Använd stoppur!
Groovy, det måste testas.

Vart köper man lättast Veet? Fanns ingen webshop vad det ser ut... Åhléns?

Du glömde ögonbrynen! Jag gjorde en liknande sak men inkluderade ögonbrynen. Bodde på en liten ö i Norge & grät av skratt i en veckas tid när jag såg mig själv i spegeln eller såg min polare som gjort likadant. Rekommenderas starkt om du ej befinner dig ibland mycket folk! :tummenupp

Jösses vad fel jag hamnade då här på forumet nu. Här var det gött om pojkar som fastnat för prepubertala pojkideal. Lycka till med rakningen! Blev ruskigt obstinat av denna läsning och tänker bums leta fram tillväxthormon och påbörja en ryggmatta med lite tur...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT