Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TätaMarkus skrev:Är det någon som vet vad man ska ha för regnställ (rainy stand)?
McB skrev:Dainese har fina regnställ av racingmodell med utrymme för sponsordekaler. Passar perfekt till deras Bora- och Nitro-ställ.![]()
Markus skrev:Ok, det är alltså mc-regnställ? Vad skiljer dem från andra regnställ?
Markus skrev:Är det någon som vet vad man ska ha för regnställ (rainy stand)? Var köper man och vad kostar de? Jag har inte haft regnkläder sedan åk3 (inte gymnasiet) så jag har ingen aning.
För hojåkning alltså.
De klarar i allmänhet ett högre vattentryck och har oftast nån form av låsning i öppningarna. Fast ofta hör man nån som köpt ett vanligt regnställ och tycker att det fungerar, det beror ganska mycket på materialet...Markus skrev:Ok, det är alltså mc-regnställ? Vad skiljer dem från andra regnställ?
De är större, rymligare. Man tar lite mer plats när man har skinnställ på sig än annars. Sen inbillar jag mig att de är kraftigare i materialet, bättre svetsade sömmar osv. Tänk på att du aldrig kommer att ha det med dig när du behöver detMarkus skrev:Ok, det är alltså mc-regnställ? Vad skiljer dem från andra regnställ?
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |