Raggningsrepliker...

Killen: Har du pojkvän?
Tjejen: Ja de har jag
Killen igen: Lugnt jag är inte svartsjuk.. :banana

Mitra skrev:
:rofl :rofl :rofl

Finns det NÅGON som har fått napp med hjälp av dessa raggningsrepliker :va

Själv skulle jag ha skrattat. :lol

Tycker dom flesta raggningsrepliker är rätt patetiska, eller rättare sagt, folk som använder sig av dessa är rätt patetiska. Fast sägs dom med glimten i ögat så kan det ju vara rätt gulligt. Den finaste "raggningsrepliken" jag fått är nog: "Du är som en regnbåge, så vacker att se på men så svår att fånga". Kom iof ifrån en jäkla fin kille också... :kär

Kerplunk skrev:
Tycker dom flesta raggningsrepliker är rätt patetiska, eller rättare sagt, folk som använder sig av dessa är rätt patetiska. Fast sägs dom med glimten i ögat så kan det ju vara rätt gulligt. Den finaste "raggningsrepliken" jag fått är nog: "Du är som en regnbåge, så vacker att se på men så svår att fånga". Kom iof ifrån en jäkla fin kille också... :kär

Men det är dom patetiska som är kul ju :tungan

Liksom, såna där smöriga klichèeartade meningar kan vem som helst dra, hur kul är det ?

Prova: "Vilken tror du är den bästa raggnings repliken?"

Då har man ju inlätt ett samtalsämne. Själv behöver jag inte använda någon för jag har redan fast sälskap :banana

Jonathan skrev:
Men det är dom patetiska som är kul ju :tungan

Liksom, såna där smöriga klichèeartade meningar kan vem som helst dra, hur kul är det ?

Det är dom smöriga raggningsreplikerna som jag tycker är patetiska, alltså killar som allvarligt tror att dom kan få en tjej på fall genom att kläcka ur sig något i stil med, "din pappa måste ha varit en tjuv, stulit stjärnorna och satt dom i dina ögon"... :zpy Finns säkert tjejer därute som faller för det också iof.

Kom fram en halvdragen kille häromkvällen, "ehh, vill du gå hem och knulla med mig?" :rolleyes: Önskar jag hade fått fram något käckt svar men jag blev så paff så jag kunde inget annat än skratta. Trodde han allvarligt att jag skulle sagt, "Ja, varför inte" :va

Pojkar kan vara bra roliga ibland... :hihi

Mitra skrev:
:rofl :rofl :rofl

Finns det NÅGON som har fått napp med hjälp av dessa raggningsrepliker :va

Själv skulle jag ha skrattat. :lol

Hemlis Mitra: *viskar* det är ju DET som är hela grejen....

Om jag hade varit kille hade jag kört den här: "Ursäkta mig sköna mö, men skulle ni vilja se när jag svingar mitt svärd?" eller "Du ser ut som tjejen som har hört varenda replik i boken. Så vad gör en till?" Dom hade iaf jag fallit för... :hihi

Kerplunk skrev:
Om jag hade varit kille hade jag kört den här: "Ursäkta mig sköna mö, men skulle ni vilja se när jag svingar mitt svärd?" eller "Du ser ut som tjejen som har hört varenda replik i boken. Så vad gör en till?" Dom hade iaf jag fallit för... :hihi

Haha unga mö. ska du med hem och se mig svinga mitt tvåhandsfattade fläsksvärd.

Do you have any swedish in you?
-no
Would you like to..?
Funkade i USA.

Kerplunk skrev:
hade kört denna iallafall hej du ser ut som en trevligt tjej får jag bjuda på frukost :tummenupp

Kerplunk skrev:
Det är dom smöriga raggningsreplikerna som jag tycker är patetiska, alltså killar som allvarligt tror att dom kan få en tjej på fall genom att kläcka ur sig något i stil med, "din pappa måste ha varit en tjuv, stulit stjärnorna och satt dom i dina ögon"... :zpy Finns säkert tjejer därute som faller för det också iof.

Kom fram en halvdragen kille häromkvällen, "ehh, vill du gå hem och knulla med mig?" :rolleyes: Önskar jag hade fått fram något käckt svar men jag blev så paff så jag kunde inget annat än skratta. Trodde han allvarligt att jag skulle sagt, "Ja, varför inte" :va

Pojkar kan vara bra roliga ibland... :hihi

Ja precis. Vi menar nog samma sak, jag som inte kan uttrycka mig klart bara :hihi

Han: Skulle du ha strumpor om du inte hade fötter?
Hon: Ehh.. nae?
Han: Men varför har du BH då?

KaTjing! Sen har du henne som i en liten påse ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman