Raggningsrepliker...

Killen: Har du pojkvän?
Tjejen: Ja de har jag
Killen igen: Lugnt jag är inte svartsjuk.. :banana

Mitra skrev:
:rofl :rofl :rofl

Finns det NÅGON som har fått napp med hjälp av dessa raggningsrepliker :va

Själv skulle jag ha skrattat. :lol

Tycker dom flesta raggningsrepliker är rätt patetiska, eller rättare sagt, folk som använder sig av dessa är rätt patetiska. Fast sägs dom med glimten i ögat så kan det ju vara rätt gulligt. Den finaste "raggningsrepliken" jag fått är nog: "Du är som en regnbåge, så vacker att se på men så svår att fånga". Kom iof ifrån en jäkla fin kille också... :kär

Kerplunk skrev:
Tycker dom flesta raggningsrepliker är rätt patetiska, eller rättare sagt, folk som använder sig av dessa är rätt patetiska. Fast sägs dom med glimten i ögat så kan det ju vara rätt gulligt. Den finaste "raggningsrepliken" jag fått är nog: "Du är som en regnbåge, så vacker att se på men så svår att fånga". Kom iof ifrån en jäkla fin kille också... :kär

Men det är dom patetiska som är kul ju :tungan

Liksom, såna där smöriga klichèeartade meningar kan vem som helst dra, hur kul är det ?

Prova: "Vilken tror du är den bästa raggnings repliken?"

Då har man ju inlätt ett samtalsämne. Själv behöver jag inte använda någon för jag har redan fast sälskap :banana

Jonathan skrev:
Men det är dom patetiska som är kul ju :tungan

Liksom, såna där smöriga klichèeartade meningar kan vem som helst dra, hur kul är det ?

Det är dom smöriga raggningsreplikerna som jag tycker är patetiska, alltså killar som allvarligt tror att dom kan få en tjej på fall genom att kläcka ur sig något i stil med, "din pappa måste ha varit en tjuv, stulit stjärnorna och satt dom i dina ögon"... :zpy Finns säkert tjejer därute som faller för det också iof.

Kom fram en halvdragen kille häromkvällen, "ehh, vill du gå hem och knulla med mig?" :rolleyes: Önskar jag hade fått fram något käckt svar men jag blev så paff så jag kunde inget annat än skratta. Trodde han allvarligt att jag skulle sagt, "Ja, varför inte" :va

Pojkar kan vara bra roliga ibland... :hihi

Mitra skrev:
:rofl :rofl :rofl

Finns det NÅGON som har fått napp med hjälp av dessa raggningsrepliker :va

Själv skulle jag ha skrattat. :lol

Hemlis Mitra: *viskar* det är ju DET som är hela grejen....

Om jag hade varit kille hade jag kört den här: "Ursäkta mig sköna mö, men skulle ni vilja se när jag svingar mitt svärd?" eller "Du ser ut som tjejen som har hört varenda replik i boken. Så vad gör en till?" Dom hade iaf jag fallit för... :hihi

Kerplunk skrev:
Om jag hade varit kille hade jag kört den här: "Ursäkta mig sköna mö, men skulle ni vilja se när jag svingar mitt svärd?" eller "Du ser ut som tjejen som har hört varenda replik i boken. Så vad gör en till?" Dom hade iaf jag fallit för... :hihi

Haha unga mö. ska du med hem och se mig svinga mitt tvåhandsfattade fläsksvärd.

Do you have any swedish in you?
-no
Would you like to..?
Funkade i USA.

Kerplunk skrev:
hade kört denna iallafall hej du ser ut som en trevligt tjej får jag bjuda på frukost :tummenupp

Kerplunk skrev:
Det är dom smöriga raggningsreplikerna som jag tycker är patetiska, alltså killar som allvarligt tror att dom kan få en tjej på fall genom att kläcka ur sig något i stil med, "din pappa måste ha varit en tjuv, stulit stjärnorna och satt dom i dina ögon"... :zpy Finns säkert tjejer därute som faller för det också iof.

Kom fram en halvdragen kille häromkvällen, "ehh, vill du gå hem och knulla med mig?" :rolleyes: Önskar jag hade fått fram något käckt svar men jag blev så paff så jag kunde inget annat än skratta. Trodde han allvarligt att jag skulle sagt, "Ja, varför inte" :va

Pojkar kan vara bra roliga ibland... :hihi

Ja precis. Vi menar nog samma sak, jag som inte kan uttrycka mig klart bara :hihi

Han: Skulle du ha strumpor om du inte hade fötter?
Hon: Ehh.. nae?
Han: Men varför har du BH då?

KaTjing! Sen har du henne som i en liten påse ;)

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna